پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

⭕آشنایی با سبک لوئیز انریکه(پارت 2)✔

زمان ارسال : جمعه 19 شهریور 1400
سلام و درود
⭕پارت ² آشنایی با سبک مربیگری لوئیز انریکه:
(پارت¹--->منبع)
◀️هنگامی که بارسا با یک دفاع متوسط ​​روبرو شد ، هافبک دفاعی آنها با مدافعان مرکزی خود به برابری رسید تا سه بر دو ایجاد شود و مدافعان کناری خود را تشویق به حمله میکند ، گاهی اوقات تا جایی که از لیونل مسی پیش بود. به موقعیت عمیق تری منتقل شد در صورت تلاش برای پیشرفت از طریق یک دفاع کم ، حملات موقعیتی - که شامل مهاجمان خارجی آنها می شود که طولهای مختلفی را برای ایجاد خطوط عبور بیشتر ایجاد می کنند - در اولویت قرار می گیرند.

✅حریفان بارسا مرتباً ساختارهای دفاعی فشرده ای را اتخاذ می کردند و در نتیجه ، سه بازیکن مورد علاقه آنها مسی ، لوئیس سوارز و نیمار پس از رسیدن به یک سوم نهایی ، جایی که سوارز ، به عنوان درنده ترین حالت ، به موقعیت های دائمی و باریک تری (پایین) رسید. مهاجم ، پیشرفته ترین بازیکن بود و مسی و نیمار از وسط زمین خارج شدند. بین آنها آنها دائماً دو مدافع مرکزی مخالف خود را محاصره می کردند - یکی بین آنها حمله می کرد و دو نفر دیگر از پشت شانه های مدافعان حمایت می کردند و به طور متمرکز تری حرکت می کردند تا به طور بالقوه به ترکیب حمله کمک کنند.

https://s4.uupload.ir/files/screenshot-2021-03-23-at-10.05.35_pned.jpg
*در کامنتها هم آپلود میشود.

✳با توجه به عرض مدافعان ،مدافع ماجراجویانه خود ، بازیکنان خط میانی به پشت سه خط جلو رفتند تا بین دو مدافع کناری ارتباط برقرار کنند و به دلیل باریک بودن سه خط جلو ، کانالهای داخلی به طور مرتب برای آندرس اینیستا و ایوان راکیتیچ به طور بالقوه از طریق یک بازی با تاخیر پیش می رود. اگر آنها در هنگام تلاش حریفان برای شلوغ کردن مناطق اطراف مسی ، سوارز و نیمار موثر واقع شوند ، در مقابل دفاع های پایین تر و در لحظات انتقالی رایج تر بودند.

⛔سه تیم جلوی اسپانیا در عوض به گونه ای سازماندهی شده اند که مهاجمان عریض آنها به طور مرتب برای حمله به مدافعان کناری مدافع خود و اجرای فرارهای نفوذی و خارج از توپ برای جمع آوری توپ ها و به دلیل افزایش عرض آنها ، فضاهای وسیع تری در زمین باقی می ماند. مرکز توسط مهاجم مرکزی خود برای جابجایی و پیوند با دوندگان رو به جلو استفاده می شود (در زیر). پاس های عمودی به سمت او باعث می شود که دیگران را به بازی بکشاند ، و ارسال های هوایی از پشت و پشت آنها به سمت بالا در برابر دفاع های جمع و جور انجام می شود.

https://s4.uupload.ir/files/screenshot-2021-03-23-at-18.08.39_sp44.jpg
*در کامنتها هم آپلود میشود.

✔هافبک های تهاجمی آنها به طور مشابه تعداد حملات بیشتری را از مناطق عمیق تر انجام می دهند و بنابراین به جای اولویت در حمایت از سه خط حمله خود ، هم گل و هم پاس گل می دهند و هویت هافبک های تهاجمی اسپانیا نشان دهنده این امر است. جایی که زمانی اینیستا و داوید سیلوا برجسته بودند ، به طور فزاینده ای جایگزین بازیکنان با احتمال بیشتر در اجرای باکس تو باکس شدند ، مانند مواردی که توسط کوکه و فابیان رویز ارائه می شد ، در حالی که از بین خطوط نیز ایجاد می کردند. افزایش فیزیکی آنها همچنین گزینه ای برای پرس مطبوعات بالاتر ایجاد می کند. هنگامی که مدافعان کناری آنها همپوشانی خود را ارائه می دهند ، تا حدی این کار را انجام می دهند تا جلوتر از سطح زمین به جلو وارد شوند.

⭕هنگامی که احساس خطر بیشتری لازم است ، انریکه از 3-4-3 حمایت می کند که رویکرد موقعیتی او را با حالت عمودی که در سوم نهایی وجود دارد ، ترکیب می کند ، جایی که مهاجمان واید موقعیت های بسیار وسیعی را اتخاذ می کنند و برای حمله به تیم آماده می شوند. فضاهای باز موجود موقعیت بازیکنان وسیع نه تنها در افزایش پتانسیل حمله و توانایی آنها برای حرکت در فضا و پایان دادن به آنها ضروری است ، بلکه مانع از مدافعان کناری آنها از حرکت در زمین های مختلف برای کمک به جاهای دیگر می شود.
https://s4.uupload.ir/files/screenshot-2021-03-23-at-20.09.31_pz3y.jpg
*در کامنتها هم آپلود میشود.

✅ادامه دارد.....
⬆️عکس پست:ادیت اختصاصی از انریکه
✔امیدوارم مفید بوده باشه.....
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.