پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕آشنایی با سبک لوئیز انریکه(پارت 3)+ویدیو تحلیلی منبع✔

زمان ارسال : پنجشنبه 25 شهریور 1400
سلام و درود
◀️پارت ۳ و اخر اشنایی و تحلیل سبک و فلسفه انریکه :
(لطفا با دقت و همه مطلب رو مطالعه کنید❤)

⭕دفاع و پرسینگ
تیم های انریکه به طور مداوم یک پرس عمودی شدید را از یک سد پیشرفته اعمال می کنند و هدف آن بازیابی توپ در اسرع وقت و نزدیکترین فاصله ممکن به دروازه حریف است. اگر آن حریف از 4.3.3 یا 3.4.3 حمله کند ، تیم های انریکه در تلاش برای تطبیق با آنها ساختار مشابه خود را حفظ کرده و تحت فشار مهاجمان مدافع وسط او قرار می گیرند و مدافعان مرکزی حریف را تحت فشار قرار می دهند و مهاجم او در اولویت قرار دادن هافبک دفاعی است. و توسط یک هم تیمی هافبک پشتیبانی می شود .
بنابراین گذرگاههای کوتاه مانع می شوند و تلاش حریف برای ایجاد مالکیت در صورت موفقیت در نبردهای فردی و جلوگیری از عدم تعادل تاکتیکی ، تضعیف می شود.

✅در مواردی که مالکیت در آن سوی زمین پیشرفته بازیابی نمی شود ، آنها برای سازماندهی مجدد خود ساختار جدیدی را اتخاذ می کنند-اغلب 4.1.4.1که بر حفاظت از مناطق دیگر زمین تمرکز می کند و در آن یک هافبک ، بیشتر تیاگو ، با دو مدافع مرکزی خود مثلثی تشکیل می دهند تا توپ های دوم را بدست آورند و حملات بعدی خود را آغاز کنند. در یک سوم پایانی ، مهاجم آنها اولین خط فشار را نشان می دهد و بر تلاش برای تشویق حریف برای بازی در یک سمت زمین تمرکز می کند. در صورت موفقیت حریفان در پیشروی در نیمه هجومی زمین ، اسپانیا دوباره برای دفاع نزدیک به دروازه ، در ساختاری شبیه به خط میانی خود ، برای به حداقل رساندن فضا سازگار می شود.

https://s4.uupload.ir/files/screenshot-2021-03-23-at-18.25.21_z87h.jpg
*در کامنتها نیز آپلود میشود.

〽️پرسینگ آنها در نهایت تکامل یافته است. انجام این کار از طریق 4.3.3 که مهاجمان آنها در خط میانی حرکت می کنند و مهاجم آنها هافبک دفاعی حریف را به نمایش می گذارد ، مدتهاست که در دوران سرمربیگری انریکه به عنوان یکی از ویژگی ها شناخته می شود ، اما مواردی به طور فزاینده ای پیش می آید که یک مهاجم با فاصله زیاد به عنوان فردی به فشار برسد. و در نتیجه ، ساختار آنها را تغییر می دهد. مهاجم راست راست مرتباً در کنار مهاجم خود حرکت می کند ، به طوری که بین آنها دو مدافع میانی را فشار می دهند ، و مدافع راست پشت سر او حرکت می کند تا مدافع چپ حریف خود ، و در نتیجه مدافع میانی راست سمت چپ را بگیرد. هافبک جانبی یا مهاجم سپس به مخالفان با تکیه بر ترکیب نفرات سوم اشاره می شود که هافبک های مرکزی انریکه برای نمایش و پوشش در مقابل ، یا بازی مستقیم و مستقیم روی پرس اسپانیا و سپس برنده شدن تماس های اول و دوم تلاش می کنند.


*️⃣هماهنگی آنها همچنین به نفی تلاش حریفان برای حمله به خط میانی 3 اسپانیا کمک می کند ، همانطور که با ساختار اولیه آنها وسوسه انگیز است و هنگامی که به این سه نفر دستور داده می شود به تعداد مخالف خود نزدیک شوند - مشابه بارسا. اگر پیشرفته ترین هافبک حریف وارد قلمرو عمیق تری شود - حتی تا خط دفاعی مرکزی - انریکه از یکی از هافبک های خود می خواهد که به دنبال او باشد ، بنابراین غیر معمول نیست که دفاعی ترین هافبک او به دورترین نقطه این سه تیم فشار بیاورد. بوسکتس ، برای باشگاه و کشور ، و اخیراً رودری ، برای اسپانیا ، هوش لازم را برای انجام این کار و موفقیت در رهگیری و بازپس گیری مالکیت از این رویکرد نشان داده است.

https://s4.uupload.ir/files/enriquecombined_57xo.png
*در کامنتها نیز آپلود میشود.

⬆️✅ویدیو تحلیلی کلی سبک و فلسفه۴.۳.۳ انریکه در بارسا(حتما ببنید❗)==>منبع

پارت ¹:
https://barcanews.org/user/LionelTHEBESTMessi/post/68507/
پارت ²:
https://barcanews.org/user/LionelTHEBESTMessi/post/68612/


*️⃣عکس پست :ادیت اختصاصی از انریکه ✔

⭕امیدوارم مفید بوده باشه و ابهام ها درباره سبک و تاکتیک های انریکه رو با این پست ها برطرف کرده باشم.
سپاس از توجهتون❤

لایک کنندگان را دوست میداریم :->
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.