پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از جواهرات به سرقت رفته لاماسیا چه خبر؟

زمان ارسال : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399
لاماسیا نامی که یاد هر فوتبال دوستی رو یاد اسطوره هایی مثل کینگ مسی،ژاوی،اینیستا،والدز،پویول،پیکه و... می اندازد،
فارغ از نام های مذکور،لاماسیا ستارگان آینده دار دیگری نیز پرورش داده که بعضی از آنان،نمکدون شکسته طور،به پیشنهاد های نجومی باشگاه های دیگه ای،جواب مثبت دادن.
حالا میخوایم بدونیم الان در چه شرایطی هستن؟ با ما همراه باشید:

۱-رابرت ناوارو:ستاره ی اسپانیایی متولد سال۲۰۰۲،در ادامه عطش باشگاه موناکو در به خدمت گرفت ستارگان لاماسیا به موناکو رفت،وپس از گذراندن فصلی ناموفق با۶ میلیون یورو به رئال سوسیداد رفت، درآن جا هم به تیم سوسیدا بی قرض داده شد،در حال حاضر با قیمت ۲/۷میلیون یورو،در این تیم توپ می زند و در دسته ۳ اسپانیا،در۱۶ بازی ۲گل و ۲پاس گل ثبت کرده است.

۲-جوردی آمبولا:پرورش یافته لاماسیا که به او مسی لاماسیا لقب داده بودن،در فصل ۲۰۱۷،با ۳میلیون یورو به موناکو پیوست.بعد از ان به تیم های سِرکِل بروژ بلژیک و بعد از ان به تیم هوئسکا قرض داده شد،ولی در هیچ یک از ۳تاتیم نتوانست درخشش در لاماسیا را تکرار کند.قیمت فعلی وی در ترانسفر مارکت ۱/۸ میلیون یورو هست.

۳-سرجی گومز: هافبک تهاجمی بارسلونا در نقل و انتقالات ۲۰۱۷،همان زمانی که بارسا،سیلی خورده از اقدامات نیمار بود،با پرداخت ۳ میلیون یورو توسط بورسیا دورتموند جذب شد ولی بعد از عملکردی افتضاح به تیم هوئسکا در دسته دوم اسپانیا قرض داده شد،وی در تیم هوئسکا در ۲۹ بازی ۱گل و ۲پاس گل به ثمر رسانده است،قیمت فعلی وی ۲/۳ میلیون یورو هست.

۴-پابلو مورنو:ماشین گلزنی لاماسیا که بهترین نوک در آکادمی بود،در تابستان ۲۰۱۹ به یووه پیوست،ولی با این حال وی دراین فصل در ۱۹ بازی،۱گل و ۲پاس گل داده است که آمار جالبی نیست. تنها آمار مفید وی در لیگ قهرمانان جوانان هست که در ۳بازی،۴گل زده است، اینطور به نظر می رسد که بنزین ماشین گلزنی لاماسیا تموم شده است.

۵-ژاوی سیمونز:پسر خوش تکنیک هلندی و از امید های آینده تیم،در تابستان به کمک ایجنت معروفش مینو رایولا،به psg پیوست،وی در۵بازی از لیگ قهرمانان جوانان اروپا،فقط ۱گل زده است. به دلیل سن زیر۱۸ سال،هم اکنون توسط ترانسفرمارکت قیمتی ندارد.

بله این سرنوشت استعداد های لاماسیا بود، استعدادهایی که درصورت ماندن می توانستند،ستاره ای درخشان شوند،تنها در حال حاضر کوبو،بهترین شرایط را دارد.
در پایان این نکته رو در نظر بگیرید آمار مونچو،الکس کویادو،ریکی پویگ، از همه ای این استعداد هایی که به بارسا خیانت کردند،بهتر هست.حتی باوجود بازی در دسته سوم اسپانیا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.