پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو خطرناک تر از پرز

زمان ارسال : سه شنبه 3 تیر 1399
بله عنوان درسته، با توجه به نزدیک شدن به سال اخر، ریاست جوزپ ماریا بارتومئو،فعالیت های وی برای نابودی بارسا و تحویل یک خرابه به رئیس بعدی ادامه داره.
توی باشگاهی که جوونگرایی یکی از اساس هاش هست، بارتومئو به دنبال فراری دادن آرتور ملو ۲۳ ساله د آوردن پیانیچ ۳۰ ساله هست، بعد از شکست در معامله لاوتارو، حالا به سراغ اوبامیانگ ۳۱ ساله، و ادینسون کاوانی ۳۲ ساله رفته برای جانشینی سوارزی که ۳۳ سال داره.
برای دفاع چپ، سراغ کورزاوا ۳۱ ساله رفته، همچنین اصرار بر فروش فوری تودیبو ۲۰ ساله،سمدو ۲۶ ساله داره. جالب اینجاست هیچ تلاشی برای فروش ویدال۳۳ ساله،راکیتیچ۳۳ ساله نداره. از روی عمد گریزمانی رو اورد که فصل قبلش توی اتلتیکو مادرید، یکی از بدترین فصل های او بود. برای اون ۱۲۰ میلیون یورو خرج کرد. جالبه با وجود خرج ۱۲۰ میلیون یورویی حاضر به جذب رایگان کوبو نشد و قبول نکرد که دستمزد فقط ۱میلیون یورویی او را پرداخت کند، در حالی گریزمان ۱۷ میلیون یورو حقوق می گیرد.
مالکوم استعداد جوون و خوش تکنیک رو به راحتی فروخت تا جایی که الان کمبود وینگر توی تیم موج میزنه.
حالا شما اقدامات این رییس خائن رو با فلورنتیو پرزی مقایسه کنید که چگونه داره برای پوست اندازی تیم رئال خودشو به اب و اتیش میزنه.
امار و ارقام دروغ نمی گویند، بارتومئو از شکست حامیانش مثل راسل در انتخابات ریاست باشگاه در سال ۲۰۲۱ مطمئن شده و حالا سعی در نابودی کامل بارسلونا دارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.