پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۳ داستان ترسناک اما واقعی

زمان ارسال : یکشنبه 16 آبان 1400
در سال 2006 پیرزنی سه سال بعد از مرگش در حالی که تبدیل به اسکلت شده بود در خانه اش در حالی پیدا شد که تلویزیون جلویش هنوز روشن بوده !!

جویس وینسنت خانم بریتانیایی که در سال ۲۰۰۳ در آپارتمانش فوت شد اما چون با همه قطع رابطه کرده بود، کسی متوجه نبودن او نشد و سه سال بعد در حالیکه هنوز،تلویزیون روشن بود پیداش کردند،جسد فاسد و تجزیه شدش باعث این امر شد. دلیل مرگ او بخاطر این بود که کار خودشو از دست داد و دچار افسردگی شدید و گوشه گیری شده بود. جسد اون در ۲۵ ژانویه ۲۰۰۶ پیدا شد. دلیل اینکه همسایه ها دیر متوجه مردن اون شدن بخاطر سطل زباله هایی بود که در نزدیکی خونه اون بود و فکر میکردن بوی بد بخاطر اونه

داستان۲
همتون پاندای کنگ فو کار و دیدید دیگه؟ یه حیوونی بود به اسم مانتیس ، مانتیس ها ملقب به قاتل های خونسرد هستن ، مانتیس های ماده بعد از جفت گیری سر مانتیس نر رو میکنن و میخورن!! این خطرناک ترین جفت گیری دنیاس!!

داستان ۳


- داستان واقعی کتاب جنگل !

- در نسخه اصلي كتاب جنگل موگلي قصد داشت تا به جامعه انسان ها برگرده اما آدم های دهکده اونو پس ميزنن و خانواده اي كه به موگلی کمک کرده بودن رو شكنجه میکنن و پوست آنهارا میکنن،موگلی برای انتقام برميگرده و به همراه باگيرا(پلنگ سیاه) و بالو(خرس) و گله گرگ ها به روستا حمله ميكنن و تا نفر آخر رو به وحشتناک ترین شکل ممکن شکنجه میدن و در آخر ميكشن و روستا رو با خاك يكسان ميكنن !

+ نسخه اصلی این داستان اصلا برای کودکان نبوده


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.