پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هر آنچه که باید از سرمربی جدید بلوگرانا بدانید

زمان ارسال : سه شنبه 24 دی 1398
‍ بیانیه رسمی باشگاه درباره ۱۰ موردی که باید از ستین بدانیم :

1⃣ - او کار خود را از فوتبال ساحلی آغاز کرد و در تیم ملی هم حاضر بود.

2⃣ - او در دوران حرفه‌ای فوتبالش به عنوان "ال‌مائسترو" شناخته می‌شد و او این لقب را در باشگدا رسینگ سانتاندر دریافت کرد. او ۱۲ فصل در این باشگاه توپ میزد و بدلیل حضور طولانی مدت به عنوان یکی از اسطوره های این باشگاه بود. او همچنین در فصل ۲۰۰۱/۰۲ با مربیگری تیم کانتابریایی موفق شد به لالیگا صعود کند.

3⃣ - بعد از انریکه اوریزلا (۱۹۶۱) و لوریانو رویز (۱۹۷۶) ؛ ستین سومین مربی است که از منطقه کانتابریا (منطقه‌ای در اسپانیا) هدایت بارسا را به عهده می‌گیرد.

4⃣ - کیکه ستین به عنوان بازیکن ۲۲ بار با بارسا تقابل کرده که ۱۲ باخت ، ۵ تساوی و ۵ برد در کارنامه خود دارد. او طی این ۲۲ دیدار موفق شد دو گل را مقابل بارسا به ثمر برساند. اولین گلش در جریان بازی بارسا (۲) × (۱) لوگورنس در سال ۱۹۹۰/۹۱ بود - دومین گلش در جریان بازی بارسا (۰) × (۵) سانتاندر در سال ۱۹۹۴/۹۵ بود.

5⃣ - همچنین او به عنوان مربی در ۷ دیدار مقابل بارسا قرار گرفته که ۶ باخت و تنها ۱ پیروزی آن هم در فصل ۲۰۱۸/۱۹ در نیوکمپ با بتیس مقابل بارسا داشته است.

6⃣ - او مربی این بازیکنان سابق بارسا بوده است : بارترا ، ویلفرد کاپتوم ، کریستین تیو ، انتونیو سانابریا ، آرائوخو ، هلیلوویچ و پرنس بواتنگ و از بین بازیکنان فعلی مربی جونیور فیرپو بوده است.

7⃣ - سرمربی جدید بارسا همیشه به ستایش مسی پرداخته و او را به عنوان بهترین تاریخ می‌داند و اخیراً اذعان کرده ، زمانی که مسی آخرین بازی‌اش را انجام دهد ، او برای همیشه گریه خواهد کرد. آخرین باری که ستین به این کار پرداخته بود ، فصل پیش پس از درخشش مسی در بنیتو ویامارین بود.

8⃣ - یکبار کاپیتان دوم تیم ، بوسکتس پیراهنش را به او هدیه داد که روی آن نوشته بود : "بخاطر عشق و تحسین فراوان در رابطه با نگاهت به فوتبال ، تو را در آغوش می‌گیرم."

9⃣ - کیکه ستین عاشق شطرنج است و سابقه بازی مقابل قهرمانان سابق جهان آناتولی کارپف و گری کاسپاروف را دارد.

???? - ستین سابقه مربیگری در تیم های رسینگ سانتاندر ، پلی اجیدو ، لوگورنس ، لویگو ، لاس پالماس و بتیس را دارد. همچنین او یک بازی سابقه مربیگری در گینه را دارد.

مورد یازده و دوازده و سیزده و چند تا دیگه رو هم خودم اضافه میکنم

۱۱_ در سال ۲۰۱۸ ستین جایزه کرایوف ترین مربی سال رو برد ( جایزه عجیبی هست)

۱۲_ تا حالا به عنوان مربی جامی نبرده ( تیم هاش رو هم حساب کنید)

۱۳_ او تنها مربی در ده سال اخیر است که در نیوکمپ و برنالئو و ورزشگاه اتلتیکو پیروز شده است.

۱۴_ کیکه ستین 60امین سرمربی تاریخ بارسا است و سومین مربی مسن تاریخ باشگاه

بدون _ توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.