پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونی ؛ رونالدو قاتل است ولی مسی شما را زجرکش میکند

زمان ارسال : یکشنبه 31 فروردین 1399
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد که سابقه بازی در کنار کریستیانو رونالدو و در برابر لیونل مسی را دارد، از بین این دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، بازیکن مورد علاقه‌اش را انتخاب کرده است. وین رونی در متنی که برای ستون نشریه ساندی تایمز نوشته، از تفاوت های میان رونالدو و مسی گفته است:

 

رونالدو در ابتدای بازیگری‌اش چندان روی گلزنی متمرکز نبود اما می توانستید ببینید که می خواهد تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود. او آنقدر تمرین کرد و تمرین کرد تا به هدفش رسید. کریستیانو رونالدو تبدیل به گلزنی خارق العاده شده. او و مسی، بهترین بازیکنانی هستند که فوتبال به چشم دیده است. با وجود دوستی با رونالدو، لیونل مسی را انتخاب می کنم. به همین خاطر عاشق سبک بازی ژاوی و اسکولز بودم.

 

 

بازی مسی متفاوت است. در مورد نرمی و لطافت در بازی گفتم چون هیچوقت ندیدم که مسی موقع گلزنی، با نهایت قدرتش شوت بزند. رونالدو در محوطه جریمه یک قاتل بی رحم و کشنده است اما لیونل مسی قبل از کشتن، زجرتان می دهد. در لیونل مسی می توانید این موضوع را ببینید که از بازی کردن لذت می برد. این دو ستاره، از لحاظ آمار گلزنی در فوتبال تغییرات بزرگی ایجاد کردند و فکر هم نمی کنم این آمار جا به‌جا شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.