پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری ؛ کیکه ستین

زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399
امروز، ۲۲ آوریل ۲۰۲۰، صد روز از ورود کیکه ستین به بارسلونا به عنوان سرمربی می‌گذرد و به همین بهانه قصد داریم ۵ آمار مهمی که در این مدت توسط او و شاگردانش به ثبت رسیده است را بررسی کنیم.




۱) تنها صدرنشین لیگ

زمانی که ستین به بارسا آمد، کاتالان‌ها به لطف تفاضل گل بیشتر اما با امتیازی برابر با رئال مادرید (۴۰)، صدرنشین بودند. حال ۱۰۰ روز از ورود او می‌گذرد و بارسا با ۲ امتیاز بیشتر از لاس بلانکوس (۵۸ در مقابل ۵۶) تنها صدرنشین جدول است. 

۲) دومین تیم برتر اروپا در مالکیت توپ

بعد از ورود کیکه ستین، درصد مالکیت توپ کاتالان‌ها در بازی‌ها به لطف سبک بازی سرمربی جدید (که به وضوح برگرفته از مکتب کرویف است) بالا رفته است. با احتساب بازی‌های تمام رقابت‌های این فصل، رکورد مذکور برای آبی و اناری‌ها به ۶۹.۵ درصد رسیده است؛ دومین آمار برتر مالکیت توپ در اروپا. بایرن مونیخ نیز رکوردی مشابه دارد و منچستر سیتی با مالکیتی ۷۰.۹ درصدی، در جایگاه نخست قرار دارد. 

۳) استفاده از ۲۱ بازیکن

علی رغم مصدومیت‌های جدی‌ای که گربیان‌گیر لوئیز سوارز و دمبله شده بود و هرگز نتوانستند تحت هدایت ستین بازی کنند، او در این مدت مجموعاً از ۲۱ بازیکن در بازی‌های خود استفاده کرده است. از این تعداد ۱۷ نفر آن‌ها از تیم اصلی و ۴ نفرشان از بارسا ب بودند: آنسو فاتی، کویادو، ریوی پویگ و کارلس پرز (پیش از ترک باشگاه در پنجره نقل و انتقالات). گریزمن و راکیتیچ با حضور در هر ۱۲ بازیِ تحت نظارت ستین، بیش از سایرین مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بعد از آن دو نیز، مسی، تراشتگن، بوسکتس، دی یونگ و آرتور ملو با ۱۱ بازی قرار دارند.

۴) ۸ برد

از این ۱۲ بازی، کاتالان‌ها ۸ برد، ۱ تساوی و ۳ شکست کسب کردند. پیروزی‌های ۵-۰ مقابل لگانس (جام حذفی) و ایبار (لالیگا) پرگل‌ترین پیروزی‌های ستین تا اینجای حضورش در بارسلونا بوده‌اند. شایان ذکر است ۴ گل از ۵ گل بازی با ایبار را مسی به ثمر رساند.



۵) ۸ گلزن

در این بازی‌ها، ۸ بازیکن متفاوت گلزنی کرده‌اند: لئو مسی (۸ گل)، گریزمن (۵)، ملو، لنگله و آنسو فاتی هر کدام دو گل و سرخی روبرتو، بوسکتس، دی یونگ هر کدام یک گل. مسی با ۷ پاس گل برترین پاسور تیم در این ۱۲ بازی بوده است و بعد از او سمدو، راکیتیچ و ویدال هر کدام با دو پاس گل، دی یونگ و آلبا هر کدام با یک پاس قرار دارند. کاتالان‌ها در ۱۲ بازی همچنین ۱۱ گل دریافت کردند - کمتر از یک گل در هر بازی.


( بارسای ستین در سه بازی در مقابل والنسیا و رئال مادرید در لالیگا و اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری ، شکست خورده و در بازی مهم چمپیونزلیگی در مقابل ناپولی به تساوی رسید و در مابقی بازی ها به پیروزی رسیده)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.