پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازار تابستانی خیلی زود داغ شد ؛ حقوق درخواستی هالند ، نجومی است !!!

زمان ارسال : دوشنبه 4 اسفند 1399
طبق گزارش نشریه کاتالانی موندودپورتیوو ،مهاجم بروسیا دورتموند در دستور کار باشگاه های بزرگ اروپایی است و برای انتقال به تیم دیگری ، درخواست دستمزد بالا خواهد کرد.

ارلینگ هالند ، مهاجم بوروسیا دورتموند ، قصد دارد یکی از اهداف اصلی تیم های بزرگ اروپایی در بازار نقل و انتقالات بعدی باشد. نروژی یک فصل عالی را پشت سر می گذارد با 27 گل در 25 بازی ، و همه چیز نشان می دهد که باشگاه های بزرگ اروپا برای جذب یک مهاجم که قرار است آینده فوتبال اروپا باشد ، به رقابت دعوت شده اند.

هالند و نماینده او مینو رایولا آگاه هستند که قیمت مهاجم پس از نمایش های خیره کننده اخیر او ، سر به فلک می کشد و به همین دلیل در صورت تصمیم به تغییر باشگاه ، قصد دارد درخواست افزایش حقوق قابل توجهی کند.

همانطور که "دیلی استار" اشاره می کند ، هالند درخواست یک قرارداد 5 ساله با نرخ 18 میلیون یورو در هر فصل را می کند ، رقمی بسیار بالا که دستیابی به آن در شرایط همه گیری ویروس کوئید ۱۹ و بحران اقتصادی باشگاه های اروپایی ، دشوار به نظر می رسد. با این حال ، عملکرد عالی هالند می تواند باعث شود برخی از بزرگان اروپا مانند بارسا یا رئال مادرید روی خرید او شرط بندی کنند و تصمیم بگیرند خواسته های نروژی را برآورده کنند.

ارلینگ هالند با 20 سال سن همه چیز را در اختیار دارد تا به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود و اگر او از بروسیا دورتموند جدا شود ، یکی از پردرآمدترین بازیکنان نیز خواهد شد.

منتظر باشید . یک جنگ تمام عیار تابستانی جدید در راه است.

مترجم : سروش.کاتالان.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.