پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گمانه زنی ؛ انقلاب دوم در تابستان ، هدف اصلی ریاست منتخب.

زمان ارسال : سه شنبه 5 اسفند 1399
طبیعتا پاکسازی سال گذشته کافی نبوده و برای تابسان پیش رو ، رئیس جدید گزینه های بیشتری روی میز دارد.

به نقل از نشریه کاتالانی اسپورت ، از 9 نامزد ارائه شده برای انتخابات ، فقط 4 نامزد میزان آراء کافی برای تایید صلاحیت ورود به انتخابات اصلی را کسب کردند .
تقریبا تا دو هفته آینده (7 مارس)(17اسفند) ، رئیس جدید باشگاه رسما شروع به فعالیت خواهد کرد ،در حالی که احتمال دارد قبل از آن روز ، تیم از کوپا دل ری حذف شده باشد(3 مارس) و در چنین شرایطی نقش ریاست را بر عهده خواهد گرفت و هم چنین احتمال دارد ،سه روز بعد از انتخاب شدنش بعنوان رئیس ، تیم از لیگ قهرمانان حذف شود ( 10 مارس) ، یک رئیس جدید هرگز با چنین شروع سختی روبرو نشده است ، اتخاذ تصمیمات تعیین کننده برای آینده باشگاه نیز ضروری است. دیگر جایی برای ریسک نیست.

نتایج این فصل ، در کنار نتایجی که در پنج سال گذشته بارسا را ​​بدون موفقیت در اروپا معرفی میکند ، به معنای تجدید نظر در مورد تیم فعلی بارسا است. آنچه در برابر پاری سن ژرمن و کادیز اتفاق افتاد نشان دهنده فقدان رقابت طلبی و عدم انگیزه در بین بازیکنان و کادر فنی است که شدیدا نگران کننده میباشد و چنین شرایطی لزوما برای تغییر فریاد می زند. یک تغییر بزرگ و اساسی.

اسپورت هفته گذشته فاش کرد که مربی هلندی رونالد کومان می خواهد انقلاب دوم را برای به پایان رساندن تمیزکاری عمیق تابستان گذشته انجام دهد ، کاری که خودش آغاز کرد را به پایان برساند و در نسل سازی آینده بارسا یک نقش محوری ایفا کند ، خواهیم دید که آیا او این شانس را پیدا می کند تا در فصل بعد نیز مربی تیم باشد یا رئیس جدید به دلیل نتایج بد ، با اون خداحافظی میکند.

 در شرایط عادی ، کومان اولویت اول ریاست جدید برای پست سرمربیگری تیم میباشد ، اما بارسا در شرایط منحصر به فردی قرار دارد و مشکلات آن چنان ریشه دار است که تک تک بازیکنان این تیم در خطر شلیک(فروخته شدن)هستند.
 در هر صورت ، این رئیس جدید است که باید تغییرات ساختاری مورد نیاز را عملی کند.

اما بررسی بازیکنان تیم جهت اعمال پاکسازی:

1.جوانان و آینده سازان تیم :
برخی از بازیکنان هستند که آینده خود را تضمین می کنند ، به خصوص بازیکنان جوان ، بازیکنانی که ما تازه آنها را دیده ایم و می توانند ستون فقرات تیم را در آینده تشکیل دهند. بازیکنانی نظیر پدری ، آراوخو و ترینکائو یا سایر بازیکنان تثبیت شده و جوان مانند دی یونگ ، تر اشتگن و آنسو فاتی مصدوم که وقتی دوباره آماده شود نقش بزرگی را بر عهده خواهد گرفت.
حفاظت از این بازیکنان باید اولویت ابتدایی مدیر جدید باشد.

اگرچه در مورد فاتی خطراتی وجود دارد : خطری به نام خورخه مندس به عنوان نماینده او و ارزش بالای فاتی در بازار ، که می تواند 150 میلیون یورو برای باشگاه بدون ضرر به همراه داشته باشد. 
فروش فاتی پلن بی مدیریت جدید است در صورتی که شرایط اقتصادی امان تیم را بریده باشد ، خلاصه در بعضی شرایط ، ممکن است فداکاری لازم باشد.

2. بازیکنان کم ثمر :
بارسلونا برای گریزمان 120 میلیون یورو هزینه کرد و یک قرارداد 5 ساله امضا کرد. این هزینه 26 میلیون یورو در هر فصل است. حال با گذشت سه سال از قرارداد وی ، هر فروش با هزینه کمتر از 78 میلیون یورو ضرر خواهد بود. و با همین معیار ، گروه دیگری از بازیکنان قابل فروش هستند که هیچ کس آنها را ضروری نمی داند و در صورت رسیدن پیشنهادات ، فروش آنها مورد بررسی قرار می گیرد. اینها بازیکنانی هستند که برای افزایش کیفیت تیم خریداری شدند ، اما نیازهای امروز باشگاه را باید آکادمی در این زمینه برآورده کند.

آنها بازیکنانی هستند که در بعضی از مواقع برای باشگاه خوب عمل کرده اند ، مانند لنگلت یا امتیتی ​​و سایر بازیکنان کم ثمر ، مانند دست ، بریتویت ، نتو و فیرپو یا موارد زیان آور از حیث اقتصادی مانند کوتینیو که به جای اینیستا خریداری شده اما عملکردش در قیاس با حقوق دریافتیش بسیار به دور از انتظار بوده است. اشتباه در خرید این بازیکن (توسط پپ سگورا و والورده) در دوران پس از نیمار باری است که هنوز سنگینی میکند . 

3. بزرگان رختکن :
با این حال ، مشکل اصلی بزرگان رختکن هستند ، بازیکنانی که به میزان کافی در گذشته به باشگاه شکوه داده اند ، اما اکنون با حقوق زیاد ، در حد و اندازه حقوقی که میگیرند ، فایده ندارند. 
بله ما در مورد کاپیتان ها صحبت می کنیم ، مانند بوسکتس و آلبا پیکه.

4.عثمان دمبله :
همچنین در مورد دمبله ، که رفتار غیرحرفه ای و مصدومیت او تاکنون حضورش در این باشگاه را ناخوشایند کرده است. اگرچه بدون مصدومیت ، او در حال تبدیل شدن به یک بازیکن مهم است.

5.خلاصه(موارد حیاتی):
 سه مورد حیاتی، گریزمان و دمبله و کوتینیو، با دستمزد بالا و همچنین هزینه نقل و انتقالات بالا همراه هستند ، بنابراین فروش آنها بدون ضرر و مشکل ، شدیدا ضروری است.

رئیس جدید پیش از شروع فصل آینده کوهی از پرونده ها را برای حل و فصل در پیش روی خود دارد. او وقت زیادی خواهد داشت زیرا با توجه به راهی که بارسا طی میکند ، فصل کاتالان ها در ماه مارس تمام خواهد شد و تا دو هفته آینده تمام عناوین از دست خواهد رفت.


مترجم : سروش
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.