پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عملکرد اعجاب‌انگیز بارسلونا در 2021 ؛ نویدبخش قهرمانی در لالیگا.

زمان ارسال : یکشنبه 24 اسفند 1399
تیم تحت هدایت هلندی ، عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازیهای لالیگاییِ سال 2021 داشته است.
رونالد کومان ، در صورت شکست دادن هوئسکا در بازی فرداشب در ورزشگاه نیوکمپ ، می تواند فاصله تا صدر را به 4 امتیاز کاهش دهد.

صدرنشین لالیگا در دیدار شب گذشته خود در برابر ختافه ، نتیجه‌ای بهتر از تساوی (0-0) کسب نکرد و دوباره 2 امتیاز دیگر را واگذار کرد. انها 63 امتیاز دارند ، در حالی که بارسا 56 امتیاز دارد که می تواند به 59 امتیاز افزایش پیدا کند. درحال حاضر رئال مادرید که برای پیروزی باید بر الچه غلبه می کرد ، با 57 امتیاز دوم است.

اگر شاگردان کومان هوئسکا را شکست دهند ، بارسا موفق شده است میزان اختلاف امتیازات شگفت انگیز مردان سیمئونه با دیگر تعقیب کنندگانش را در سال 2021 کاهش دهد. بعبارتی اختلاف 11 امتیازی و حتی 13 امتیازی تیم صدرنشین با تیم دوم جدول ، دیگر از بین رفته است. و این یک دستاورد قابل تحسین است.

1.اتلتیکو مادرید در سال 2021 :
اتلتیکو تنها قادر به کسب 8 پیروزی ، چهار تساوی و یک شکست در 13 بازی اخیرش در سال جدید میلادی بوده است. در کل ، 11 امتیاز از دست داده اند. این تیم در شش بازی گذشته در حالی که از 18 امتیاز ممکن ، تنها 9 امتیاز کسب کرده ، نیمی از امتیازاتش را بر باد داده. نقطه عطف افت آنها ، در مقابل لوانته بود ، جاییکه یک شکست و یک تساویِ پشت سر هم عائدشان شد.
آنها فعلا در باتلاق گیرکرده‌اند.

2.بارسلونا در سال 2021 :
یک شگفتی مطلق ، آنها از 11 بازی انجام شده در سال جدید میلادی ، 10 برد و تنها یک تساوی را کسب کرده اند. دو دقیقه مانده بود که مقابل کادیز پیروز شوند اما یک پنالتی لعنتی همه‌چیز را خراب کرد. 31 امتیاز از 33 امتیاز ممکن بدست آمده ، که رقم مهمی است. در سه بازی گذشته در لالیگا ، بارسا هیچ گلی دریافت نکرده است.
تساوی شب گذشته اتلتیکو ، میتواند بزرگ‌ترین هدیه به کومان و شاگردانش باشد.

3.رئال‌مادرید در سال 2021 :
جالب است که بدانید رئال هم افت کرده است البته میزان مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنانشان کم اثر در این امر نیست. از 11 بازی انجام شده در سال جدید و بعبارتی از 33 امتیاز احتمالی ، 24 امتیاز کسب کرده و 9 امتیاز را پر داده اند که نتیجه یک شکست و سه تساوی است. بزرگترین دوران ضعف آنها منجر به دو تساوی متوالی مقابل رئال سوسیداد و اتلتیکو در دربی شد.

منبع : موندودیپورتیوو.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.