پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاریخی ؛ آخرین بازی لالیگایی بارسلونا در روز دوشنبه.

زمان ارسال : دوشنبه 25 اسفند 1399
امشب دو تیم بارسلونا و هوئسکا در سری مسابقات لیگ داخلی اسپانیا در حالی به مصاف یکدیگر میروند که بارسلونا در رتبه سوم و هوئسکا در رتبه آخر(بیستم) جدول رده بندی قراردارند.
بارسلونا در صورت پیروزی در این مسابقه ، به رتبه دوم صعود میکند و اختلافش با اتلتیکو سیمئونه صدرنشین را به 4 امتیاز کاهش میدهد.

نکته جالب در مورد این مسابقه این است که در روز دوشنبه قرار است اتفاق بیفتد ، درحالیکه بارسا از سال 2011 در روز دوشنبه ، در هیچ مسابقه لالیگای‌ای به مصاف حریفان نرفته است.

آخرین مورد ، دوئل برابر ویارئال بود:
29 اوت 2011 ، بارسلونا در مقابل تیم ویارئال قرار گرفت که در نهایت بارسلونا با گل های تیاگو ، فابرگاس ، الکسیس و یک دبل از مسی با نتیجه 5-0 حریف خود را در هم کوبید.

فصل قبل از آن و در سال 2010 نیز یک الکلاسیکو فوق‌العاده در روز دوشنبه برگزار شده بود جاییکه شاگردان پپ گواردیولا ، تیم مورینیو را با نتیجه 5-0 به معنای حقیقی تحقیر کردند، گلزنان بارسلونا در آن بازی پدرو ، ژاوی داویدویا(2گل) و جفرن بودند .

البته پس از آن روزها ، بارسلونا بازهم در روز دوشنبه به انجام مسابقه فوتبال پرداخته است ولی در رقابتی غیر از لالیگا.
در تاریخ 17 اوت، 2015 که اتفاقا دوشنبه نیز بود ، بارسلونا در مقابل اتلتیک‌بیلبائو در مسابقات سوپرکاپ اروپا با نتیجه 1-1 به تساوی رضایت داد و با توجه به شکست 4-0 در بازی رفت ، درکسب جام ناکام ماند.

دیگر نمونه ها در بیست سال گذشته که بارسلونا در روز دوشنبه مسابقه ای برگزار کند ، مربوط میشود به بازی بارسا-اسپورتینگ (2009/08/31) که بلوگرانا با گلهای بویان ، کیتا و ابراهیموویچ پیروز شد. و همچنین بازی سلتا بارسا (2006/08/28)که با پیروزی 2-3 و گلهای اتوئو ، مسی و گودونسن به پایان رسید .

منبع : موندودیپورتیوو.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.