پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نجات جان کودک صربستانی در بطن خشونت کاپیتان پرتغال.

زمان ارسال : چهارشنبه 11 فروردین 1400
بازوبندی که کریستیانو به زمین انداخت ، برای کودک صرب ، معجزه میکند.
در این روزها حتی خشم سلبریتی ها می تواند نجات دهنده دیگران باشد.

در روزهای گذشته و در دقایق انتهایی بازی ، کریستیانو رونالدو بازوبند کاپیتانی خود را بدلیل خشم ناشی از عدم دریافت گلش در شرایطی که توپ ظاهرا از خط دروازه صربستان عبور کرده بود ، به زمین انداخت و تیم ملی پرتغال به جای هر سه امتیاز ، فقط با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کرد.

با این حال ، با توجه به اینکه این صحنه در انتهای بازی شدیدا مورد توجه مطبوعات قرار گرفت و تمام دوربین‌ها بازوبند روی زمین را شکار کردند ، باید اقرار کرد که این بازوبند با دیگر بازوبند های کاپیتانی تیم ملی پرتغال متفاوت است.

هم اکنون از این بازوبند برای جمع آوری هزینه مالی درمان یک کودک بیمار در صربستان استفاده می شود.

یک کارگر استادیوم بازوبند را از روی زمین برداشت و پس از هماهنگی با مسئولان تیم ملی پرتغال و با کسب اجازه از کریستیانو رونالدو ، آن را به یک سازمان کودکان اهدا کرد ، این سازمان به دنبال تهیه بودجه برای یک کودک شش ماهه صربستانی با مشکلات عضلانی نخاع بود.

این کودک برای معالجه و عمل به 2.5 میلیون یورو نیاز دارد و موسسه خیریه کودکان این بازوبند را به حراج گذاشته است ، با توجه به سکانس جنجالی ای که این بازوبند با رونالدو در آن همبازی بود ، سرمایه داران متعددی حاضر به پرداخت هزینه های بالا برای خرید آن هستند.

روزنامه صربستان تلگراف گزارش داده است که این بازوبند ، در چند ساعت نخست حراج خود ، در زمینه وسایل ورزشی به یک رکورد تاریخی رسیده است و به نظر می رسد رسیدن به رقم لازم مشکلی نخواهد داشت.

منبع : مارکا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.