پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و دیانگ بازی میکنند ؛ کومان : الان زمان استراحت نیست.

زمان ارسال : یکشنبه 15 فروردین 1400
بارسلونا فرداشب و در روز دوشنبه در حالی مقابل رئال وایادولید در نیوکمپ قرار میگیرد که لئو مسی و فرنکی دیانگ در صورت دریافت کارت زرد ، الکلاسیکو را از دست میدهند.
 اما مربی هلندی در این باره صریح بود و گفت: "ما می دانیم که آنها فقط یک کارت تا محرومیت فاصله دارند اما الان زمان استراحت نیست ، نه بخاطر عدم دریافت کارت و نه برای بهبود شرایط جسمانی ، به بازیکنانم استراحت نمیدهم. این خطر همیشه وجود دارد اما 10 بازی مهم دیگر باقی مانده است. بهترین چیز این است که بازی به بازی پیش برویم و بهترین تیمی را که فکر می کنیم که برای پیروزی میجنگد را درون زمین قرار دهیم. "

نکته حائز اهمیت این است که تیم وایادولید 12 بازیکن خود را بدلیل مصدومیت و محرومیت و ابتلا به کرونا در اختیار ندارد. کومان در مورد قرارگیری مقابل وایادولید ، اذعان کرد که تیم سرخیو گونزالس به دلیل غیبتهای زیاد در بهترین زمان ممکن به نیوکمپ نمی آید اما نباید حریف را دست کم گرفت : "ما نباید به محرومان و مصدومان او فکر کنیم و باید با انرژی کامل و ریتم همیشگی توپ را به چرخش بیندازیم و توپ را از دست ندهیم ، در این زمینه پیشرفت کرده ایم و باید در همین سطح باشیم. اگر چنین کنیم ، مشکلی نخواهیم داشت اما نباید حریف را دست کم گرفت. ما می دانیم که آنها به دلیل مصدومیت و ابتلا به بیماری مشکلات خود را داشته اند ولی انتظار یک بازی دشوار را داریم. ما باید در سرعت خودمان باشیم و به کارهایی که اخیراً انجام داده ایم ادامه دهیم. بازیکنان با اشتیاق زیادی برگشته اند. "

هلندی در رابطه با حضور سرجی روبرتو و جرارد پیکه در بازی فردا گفت:"آنها با تیم تمرین می کنند. آنها بسیار پیشرفت کرده اند و اینها تصمیماتی است که ما باید فردا صبح بگیریم. قرار نیست ریسک کنیم. نه برای بازی الکلاسیکو هفته آینده ، بلکه به دلیل وجود تعداد بازی های بیشتر ".

لازم به ذکر است که تیم وایادولید با 27 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار دارد و بارسلونا با 62 امتیاز و البته با یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید 63 امتیازه ، در جایگاه سوم جدول قراردارد و برد در بازی فردا شب میتواند باعث حفظ روحیه تیم برای الکلاسیکو هفته آینده شود که حکم فینال لالیگا را برای هر دو تیم دارد.
بارسلونا و رئال مادرید امیدوار هستند در بازی امروز اتلتیکو مادرید در برابر سویا ، تیم صدرنشین امتیاز از دست بدهد.

منبع : موندو دیپورتیوو.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.