پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسممان را نیاورید ، خوک ها

زمان ارسال : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400
اکنش هواداران افراطی میلان موسوم به کوروا سود نسبت به برگزاری سوپرلیگ اروپا جالب و متفاوت بود. آنها معتقدند یوفا و فیفا باعث بروز چنین وضعی شده اند:

صادقانه خنده دار است کسانی که در اتاق فرمان فوتبال هستند، ناگهان مدعی شده اند که اولویت آنها فقط ما هواداران هستیم. سوپر لیگ فقط آخرین مانور از مانورهای بیشماری است که طی دهه ها فوتبال را به سمت تجارت برده است. تولد این تورنمنت جدید قطعا ضربه دیگری به فوتبال قدیم است که حالا فقط یک خاطره از آن مانده است و قطعا شرایط و سنت لیگ های داخلی را به هم می زند و فوتبال از از اصول خودش دور می کند اما چیزی که ما را بیش از هر چیزی خشمگین می کند، دورویی کسانی است که این ورزش را قبلا به تجارت تبدیل کرده اند. آنهایی که اکنون با نام هواداران ایستاده اند اما فقط به این دلیل که می بینند پروژه پاداش دهنده و به ظاهر دست نخورده آنها در خطر است.
فوتبال تا دهه 1990 به هواداران تعلق داشت یعنی زمانی که لیگ قهرمانان متولد شد و جام باشگاه های اروپای قبلی نابود شد. از آن لحظه، شکافی غیرقابل عبور بین تیم های بزرگ و کوچک ایجاد شد. فوتبال به هواداران تعلق داشت اما هیچکس جلوی گران شدن هر روز بلیط ها را نگرفت. فوتبال به هواداران تعلق داشت اما هیچکس جلوی ظهور سوپرایجنت ها قرار نگرفت که دستمزد بازیکنان را نجومی کردند. فوتبالی که دیگر فقط با حق پخش تلویزیونی و چند کمپانی بزرگ اداره می شود و حتی زمان و تاریخ بازی ها هم دست آنها است. فوتبال به هواداران تعلق داشت حتی وقتی که قوانینی به وجود آمد که رابطه بین بازیکنان و هواداران قطع شود.
فوتبال به هواداران تعلق داشت وقتی حتی فینال سوپرجام ها در کشورها و قاره های دیگر برگزار شد و تاریخ بعضی مسابقات چند روز قبل از آن تغییر پیدا کرد و هوادارانی که بلیط قطار و مسافرخانه گرفته بودند، هیچ جایی نداشتند. فوتبال به هواداران تعلق داشت وقتی به بعضی باشگاه ها اجازه داده شد فیرپلی مالی را دور بزنند اما باشگاه هایی که نفوذ کمتری داشتند، با فیرپلی جریمه می شدند. فوتبال به هواداران تعلق داشت وقتی به زور میزبانی جام جهانی 2022 را به قطر دادند و حتی کل تقویم بازی های باشگاهی را به خاطر آن عوض می کنند در حالی که آنجا حقوق بشر کاملا نادیده گرفته می شود میزبانی اهدا شد.
می توانیم تعداد زیادی از این مثال ها را لیست کنیم تا نشان دهیم صحبت های روسای کنونی فوتبال طی 48 ساعت اخیر چقدر با دورویی بوده است. سوپرلیگ فقط یکی از آخرین قدم های چندش آور است اما آنهایی که فوتبال را به اینجا کشاندند، مضحک هستند. بنابراین ما را از این نمایش خنده دار گفتار و اخلاق نجات دهید.
حالا که پول تان تمام شده، راحت باشید و با هم بجنگید اما اسم هواداران را به زبان نیاورید. خوک ها!



اعضا سایت چه موافق چه مخالف این طرح بد بود و اوضاع را بدتر می کرد ولی یادمان نرود مسبب تمام این مشکلات و زیبایی فوتبال از کجا شروع به نابود شدن کرد از وقتی پول های کلان و ثروتمندان به ظاهر عاشق فوتبال واردش شدند لطفا بعد از این ماجرا حواسمان به این قبیل کار ها باشد و فیفا یوفا را ادم خوب ها به جا نیاوریم و نگذاریم که به کارهای گذشته ادامه دهند
این جنگ ، جنگ درون گروهی بود ولی جنگ ما جنگ علیه تمام فاسدان است
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.