سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕تحلیل بازی بایرن مونیخ و بارسلونا ، کومان و فاجعه ای دیگر !⭕

زمان ارسال : پنجشنبه 25 شهریور 1400
خب با عرض سلام به همه دوستان ، میریم یک تحلیلی از فاجعه دوشب پیش بازی بارسلونا و بایرن مونیخ داشته باشیم.

⭕️در نیمه اول بازی ما 15 دقیقه بازی منطقی از بازیکنان بارسلونا شاهد بودیم اما پس از 15 دقیقه حملات بایرن مونیخ با شوت لروی سانه استارت خورد و در نیمه دوم فقط ده دقیقه اول و 20 دقیقه اخر.

✍️بازیکنان بارسلونا در طول بازی کاملا محو بودند و تحت گگن پرسینگ بایرن به سرعت توپ رو لو میدادند.پدری ، اریک گارسیا ، لوک دیونگ و ممفیس دپای در نیمه ابتدایی هیچ تاثیر گذاری خاصی نداشتند و نتونستند یاور تیم باشند.(مخصوصا لوک دیونگ که فاجعه بود و نشون داد مهاجمی نیست که کومان از وی تعریف میکرد ؛ بازیکنی که از سویا طرد شده بود را به عنوان عنصر اصلی تهاجمی بارسلونا به خدمت گرفتند !!)

✍️کومان تاکتیک 2-5-3 رو برای این بازی درنظر گرفت که بنده در پست قبل بازی هم اشاره کرده بودم که این سیستم فقط فاجعه به بار میاورد اما بعضی دوستان بر خوب بودن این سیستم مصر بودند ؛ علاوه بر این بازی دادن روبرتو در سمت راست هم قابل پیشبینی بود و قابل پیشبینی تر از ان عملکرد فاجعه بارش در این پست بود که بنده نیز به ان اشاره نمودم و گفتم روبرتو فقط در هافبک قابلیت درخشش دارد ؛ این بازیکن از دوران لاماسیایش با میل تهاجمی بازی کرده و هیچگاه در دفاع موفق نبوده است.

✍️باوجود دفاع اتوبوسی بارسا مقابل بایرن ما حداقل انتظارمون ضد حملات خطرناک بود اما با کند بودن بازیکنان بارسا و عدم سرعت دادن به بازی ، سرعت انتقال توپ ، دوندگی و پویایی لازم بازیکنان و مهاجمین تیم این اتفاق هم محقق نشد تا مهری دیگر بر فاجعه بار بودن بازی بزند.

⛔️کومان و تاکتیک ارسال های بی هدف و بزن زیرش

✍️کومان هنوز دست از این تاکتیک مضخرف خود نکشیده است !! او همچنان مصر است تا از جناحین حمله کند و از پاس هایی که از 10 تا 3 تاش به مقصد میرسد و از این 3 تا شاید یکی از ان به شوت در چهارچوب ختم شود استفاده کند ؛ کار درست این است که مهم نباشد ارسالی صورت میگیرد یا خیر مهم هدفمند بودن ارسال یا پاس هست ؛ یا نباید پاس داد یا اگر قرار است پاسی ارسال شود باید به صورت دقیق و هدفمند ارسال شود وگرنه این کار چیزی جز تقدیم کردن توپ به تیم حریف نیست !!

✍️با این که بایرن به هیچ وجه رو فرم نبود و با بازی های گذشته و دوران هانسی فلیک فاصله مشهودی داشت اما باز هم موسبب تحقیر بارسا در نیوکمپ شد ؛ انها براحتی به نیمه زمین بارسا و خط دفاع نفوذ میکردند و با گگن پرسینگشان توپ را در نیمه زمین بارسلونا نگه میداشتند و مانع از ضد حملات میشدند و اگر هم این اتفاق می افتاد دایوت اپامکانو در دفاع مانند سنگی نفوذ ناپذیر بود و مانع هر نوع خطری بر دروازه بایرن مونیخ شد و درنهایت بایرن هم با گگن پرسینگ و مارک کردن بازیکنان تاثیر گذار بارسا باعث محو شدن انها در جریان بازی شد.

⛔️مهاجمین بارسلونا اقدامی به پرس نمیکردند و بسیار کند حرکت یا فرار میکردند و اما لوک دیونگ که لمس توپی نداشت و فقط پاس دادن مدافعین بایرن رو تماشا میکرد و به خود زحمت حرکت کردن را نمیداد و نشان داد در این مقطع ماندن ری مانای میتوانست موثر تر از وی باشد !!

⛔️بازی بارسلونا با سبک اتوبوسی که مخالف و قرینه سبک ذاتی بارساست نیز مهری بر فاجعه بودن رونالد کومان زد و نشان داد این مربی ترسو تر از ان است که در بازی های قبل نشان داده بود و به هیچ وجه لیاقت یک دقیقه دیگر نشستن بر روی نیمکت بارسا را ندارد.

✍️بازیکنان بارسلونا کاملا بی هدف بازی میکردند و زیر فشار کوچکترین پرس توپ را لو میدادند و سپس به ارایش اتوبوسی خود بازمیگشتند ؛ درنهایت بایرنی که تمام راه های نفوذ به خط دفاع بارسا رو امتحان کرده بود و هربار با مقاومت شگفت انگیز ارائوخو مواجه میشد تصمیم به شوت های پشت محوطه جریمه گرفت و نتیجه دو گل را برای این تیم به ارمغان اورد و این مهم نشان داد انها تصمیم درستی را گرفتند.

✍️خط میانی بارسلونا فاجعه بود ؛ انها هیچ اقدامی برای بازیسازی و تغذیه مهاجمین و ممفیس دپای نکردند و درنهایت ممفیس که در حمله نیز تکو تنها بود مجبور به عقب نشینی شد و نتوانست زهرش را بریزد و این موضوع به ترتیب نشان دهنده عدم خلاقیت خط هافبک بارسلونا و نبودن زوج مناسب برای ممفیس هست.

✍️بایرن مونیخ بشدت پویا تر بود ؛ انها هرکاری را برای بازکردن دروازه بارسلونا امتحان میکردند ؛ انها با پاس های عرضی متعدد به دنبال راهی برای نفوذ به خط دفاع بارسا وخلق موقعیت گلزنی بودند و درنهایت هم موفق شدند و با 3 گل بارسلونا را تحقیر کردند.

✅ بوسکتس (متوسط) و پیکه ، البا و مخصوصا ارائوخو بازیکنانی بودند که در نیمه اول درخشان تر نسبت به سایر بازیکنان عمل کردند.
اما در نیمه دوم با امدن گاوی و مینگزا سطح بازی بالا رفت و درنهایت با امدن الخاندرو بالده و فیلیپه کوتینیو فاز تهاجمی شدیدتر شد و بازی بهتری رو از بارسلونا شاهد بودیم ؛ درخشش بالده در بازی بشدت مشهود بود ؛ وی بشدت خط دفاع بایرن رو بهم ریخته بود و بازیکنان بایرن رو یکی پس از دیگری پشت سر میگذاشت و نشان داد آینده هنوز وجود دارد و او مستحق بیشتر از اینهاست !!

⭕️اما پدری در نیمه دوم از محوی در امد و توانست تا حدی خود را نشان دهد ؛ وی با چند پاس خوبش باعث ایجاد موقعیت شد که در نهایت از انها بهره کافی رو نبردند.

✍️و ناگلزمن که با اومدن بالده ، مینگزا و کوتینیو تیم خودش رو در معرض خطر میدید تصمیم به اوردن کینزلی کومان ، گنبری و سابیتزر گرفت و انها هم با امدن به بازی جون تازه ای به بایرن بخشیدند و حسابی بارسلونا رو اذیت کردند و درنهایت گل سوم هم به ثمر رساندند و شما میتونید به این شکل تفاوت مربیان رو ببینید و بفهمید که چگونه ناگلزمن تاکتیک کومان رو خنثی نمود.

✅تنها نکته مثبت بازی ، عملکرد شگفت انگیز رونالد آرائوخو بود و وی بارها برای بازی خوبش در نیوکمپ مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.