پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آدیمی واقعا علاقمند به حضورش در بارسلونا است.

زمان ارسال : یکشنبه 30 آبان 1400
کریم آدیمی مهاجم 19 ساله ردبول سالزبورگ به نظر می رسد که به شدت به حضور در بارسلونا علاقمند است و سعی می کند تا حدی که می‌شود به تیم کاتالان علامت بدهد.

بارسلونا شب گذشته اولین پیروزی خود با ژاوی را در مقابل اسپانیول با نتیجه یک بر صفر کسب کرد. صفحه اینستاگرام بارسلونا پستی را در مورد این پیروزی منتشر کرد که آدیمی به شکل معناداری برای این پست که در مورد پیروزی بارسا با تک گل دیپای از روی نقطه پنالتی بود، لایک زد.

پاتریک کلایورت بازیکن اسبق بارسلونا دو سال پیش به مدیران این تیم توصیه کرد تا آدیمی را به خدمت بگیرند. در حقیقت بارسا خرید وی را در زمستان غیرممکن می داند چرا که سالزبورگ برای حضور در مراحل حذفی چمپیونزلیگ به این مهاجم نیاز دارد اما کاتالان ها در نظر دارند که با پیشنهادی 40 میلیون یورویی این مهاجم را در تابستان بعدی بخرند. آدیمی در چهار بازی مرحله گروهی چمپیونزلیگ سه گل زده است و در لیگ اتریش نیز در این فصل یازده گل به ثمر رسانده است. البته بارسا تنها مشتری این بازیکن نیست چرا که گفته می شود که دورتموند با پیشنهادی 35 میلیونی به سراغ وی رفته است و از سویی از بایرن، پی اس جی و رئال مادرید به عنوان گزینه های دیگر این مهاجم آینده دار اسم برده می شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.