پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنسو فاتی: بایرن مونیخ منتظرم باش!

زمان ارسال : شنبه 6 آذر 1400
مشکل جدی بارسلونا در باز کردن دروازه حریفان در دیدارهای اخیر باعث شده که زمان بازگشت آنسو فاتی به میادین به سوال اصلی تمام طرفداران و اعضای این باشگاه تبدیل شود.

تیم تحت هدایت ژاوی در دو بازی که تحت هدایت این مربی برگزار کرده تنها یک گل برابر اسپانیول به ثمر رسانده که از روی نقطه پنالتی بوده و مشکل این تیم در ضربات پایانی در بازی شب گذشته برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان به خوبی مشهود بود.

روزنامه آ.اس مدعی شد ژاوی اطمینان دارد که فاتی تا دو هفته آینده به میادین برمی‌گردد و او می‌تواند در بازی حساس برابر بایرن مونیخ که آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان است از این بازیکن استفاده کند ولی در بارسلونا همچنان تردیدهایی جدید برای این مهم دارند.

بازگشت زودهنگام فاتی برای دیداری که شانس برتری بارسا کم است، ممکن است عواقب خطرناکی داشته باشد ولی طبق ادعای ال چیرینگیتو، خود بازیکن بی تاب بازگشت است و هر کاری خواهد کرد تا روز بازی با بایرن در میدان باشد. او می خواهد کمک کند بارسا پیروز شده و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

داریو مونته رو خبرنگار نزدیک به فاتی ادعا کرد که ستاره جوان اگر در روزهای پیش رو تا بازی دچار مصدومیت جدیدی نشود، برابر بایرن به میدان خواهد رفت چرا که روند ریکاوری او خوب و مثبت پیش می رود. بدون شک با آنسو فاتی در میدان، شانس بارسا برای پیروزی بر بایرن افزایش خواهد یافت البته که در هر صورت بایرن‌مونیخ برای بارسا رقیب بزرگ و قدرتمندی است و اگر بارسلونا آن بازی را برنده شود بهترین اتفاق برای باشگاه و هواداران است و بارسلونا به مرحله حذفی سعود میکند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.