پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری از لشگر یک نفره در این فصل و نامه روزنامه اوله آرژانتین به ناسا

زمان ارسال : پنجشنبه 12 تیر 1399
عملکرد مسی در این فصل (همه رقابت ها) :
- 27 گل
- 22 پاس گل
- تاثیر مستقیم بر روی 49 گل
= از بدترین فصلهای مسی

عملکرد رونالدو در این فصل (همه رقابت ها) :
- 28 گل
- 4 پاس گل
- تاثیر مستقیم بر روی 32 گل
و برخی می‌گویند او شایسته کسب توپ طلاست.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نامه عجیب و جالب نشریه Olé آرژانتین به ناسا بمناسبت هفتصدمین گل لیونل مسی

«ناسای عزیز، ما اوله، یک روزنامه ورزشی آرژانتینی هستیم. ما از طرف اکثر مردم آرژانتین و تمام هواداران، بازیکنان و مربیان سراسر دنیا این نامه را می نویسیم. لیونل مسی فاتح چندین عنوان قهرمانی شده و مهم تر از آن، هفتصدمین گل دوران فوتبالش را به ثمر رسانده است. فکر می کنیم زمان آن رسیده تا از مسی به قدر جایگاهی که در فوتبال دارد، قدردانی و تجلیل شود. مسی در کل دوران فوتبالش ثابت کرده که از سیاره دیگری است و همواره تمام طرفداران، بازیکنان و مربیان دنیا این نظریه را تایید کرده اند. به همین خاطر است که ما معتقدیم پیراهن این بازیکن فرازمینی به موزه کیپ کارناوال ناسا تعلق دارد. پیراهن مسی می تواند پس از یک تکه شهاب سنگ یا آپولو 11 یا چیز دیگری شبیه به این ها قرار گیرد. این اقدام برای فوتبال یک گام کوچک اما برای بشریت، یک گام بزرگ خواهد بود. منتظر پاسخ شما هستیم و شما را با تمام وجود در آغوش می کشیم.»
پ.ن : اوله آرژانتین، هشتگ «مسی را به موزه ناسا ببرید »را راه اندازی کرده که این هشتگ یکی از ترندهای روز توییتر آرژانتین است.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
لیونل مسی سریعترین بازیکن برای رسیدن به 700 مین گل در قرن بیست و یکم است. او فقط به 862 بازی برای رسیدن به این تعداد گل نیاز داشت. این در حالی است که کریستیانو برای رسیدن به 700 گل، 974 بازی انجام داد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.