پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان،خوب یا بد؟

زمان ارسال : یکشنبه 16 آذر 1399
در چند هفته گذشته مهم ترین و جنجالی ترین بحث بین هواداران بارسلونا بحث در مورد صلاحیت و لیاقت کومان بوده و هست.حالا من در این مطلب چند مورد از اشتباهات کومان رو بدون داوری کردن و تعصب میگم و اصلا نظری هم نمیدم که کومان خوبه یا بد.
اشتباه اول کومان‌ انتخاب نادرست بازیکنان فیکس تیم است.بوسکتس واقعا نباید فیکس باشه و دلیل اصرار شدید کومان روی بوسکتس هیچ توجیحی نداره.شاید بعضی از شما ها بگید بوسکتس با تیم هماهنگ تره یا نظم خط هافبک رو برقرار میکنه ،که من میگم اینا همه حرفای کلیشه ای و بدون تحلیل اند.طرف تمام خط هافبک رو کند کرده و خلاقیت رو گرفته بعد شما چطور میگید هماهنگه؟پیانیچ خیلی از بوسکتس بهتره چون وقتی توپ رو میگیره خلاقیت به خرج میده و پاس رو به جلو هم میده(برخلاف خیلی ها)و دیشب از وقتی وارد شد چند تا موقعیت ساخت. پیانیچ و بوسکتس یه مثال بودن حالا خودتون پویگ و آلنیا و آرائوخو و دست(تا قبل از مصدومیت روبرتو) و بازی کردن ترینکائو و... رو هم در نظر بگیرید.
اشتباه بعدی کومان روحیه ضعیف اونه.یادم میاد زمان پپ بود یا تیتو که از ختافه دو صفر عقب افتادیم ولی جوری خوب بازی کردیم که شش دو بردیم.اما حالا ما یک گل عقب افتادیم هشتاد دقیقه هم وقت داریم و این همه از اونا سر تریم و روی کاغذ شانس داریم سه چهار گل بزنیم(در حالت عادی بارسلونا)بعد سرمربی مون که باید مثل کلوپ یا سیمئونه به بقیه بازیکنا روحیه بده جوری روی نیمکت نشسته و به زمین خیره شده که انگار ده هیچ عقبیم.
این ها دو مورد از اشتباهات فاحش کومان بودند که گفتم. بقیه اشتباهاتشم در مطالب بعدی ان شاءالله میگم که مطلب طولانی نشه.شما هم نظرتون رو بگید و بیاید به جای این که بحث کنیم که کومان خوبه یا بد کار های اون رو منطقی برسی کنیم.
در آخر هم به قول یکی از کاربرهای سایت:پیشاپیش قهرمانی اتلتیکو با سوارز رایگان مبارک.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.