پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از لاپورتا بت نسازیم , لطفا

زمان ارسال : شنبه 28 تیر 1399
ی مدتی هست که دوستای عزیز بارسایی اومدند از لاپورتا ی بت ساختند و فکر میکنند اگه بارتمو بره و لاپورتا بیاد همه چیز گل و بلبل و سنبل میشه و ما میشیم همون بارسای 2009.
اما خواستم بگم که متاسفانه در اشتباه هستید و لاپورتا هم همچین آش دهن سوزی نبوده.
ما تو دوران لاپورتا از لحاظ اقتصادی مشکلات زیادی داشتیم و اصلا ی باشگاه ثروتمند نبودیم. لاپورتا تو جذب اسپانسر بسیار ضعیف عمل کرد و تو کل دوران 7 ساله ریاستش به جز رونالدینیو و زالاتان و ژکو و چند تا بازیکن متوسط هیچ ستاره نامداری نتونست جذب بکنه. که البته قدرت اقتصادی این کار را نداشت. که نشون دهنده ضعف ی مدیر. حتی واسه خرید زالاتان ما بودجه کافی نداشتیم و سامویل اتویو بهترین نوک اون زمانمون را به عنوان بخشی از قرارداد زالاتان دادیم. و حتی باشگاه کنسرت خیریه میگذاشت تو بارسلون که بتونه پول جمع بکنه واسه خرید زالاتان.
لاپورتا فقط خوش شانس بود.
خوش شانس بود که اون سالها کارخونه لاماسیا داشت ستاره میداد بیرون.
اونم چه ستاره هایی. پویول-پیکه-ژاوی-اینیستا-مسی-بوسکتس-و......
که اگه فقط قیمت همین 6 تا ستاره لاماسیا تو سال 2009 را بخواهیم به زمان الان حساب بکنیم بالای یک میلیارد یورو میشه که مجانی تو تیم بارسای لاپورتا بودند.
که این ستاره های لاماسیا را مدیون مدیر بزرگی به نام جوزپ لوییس نونیز بود.
در واقع همه این ستاره های اکادمی در دوره مدیریت جوزپ لوییس نونیز پرورش پیدا کرده بودند و ساخته شده بودند و تو زمان لاپورتا فقط استفاده شدند.
خوش شانی بعدی لاپورتا خرید موفق رونالدنیو و ژکو و رایکارد بود.
در واقع ما باید دوران موفق لاپورتا را به نام رایکارد-رونالدینیو-ژکو-جوزپ لوییس نونیز-و ستاره های لاماسیا بنویسیم نه خود شخص لاپورتا.
اما بارتمو که بعضی از دوستان خاین خطابش میکنند و ارزوی اخراج یا رفتنش را دارند فقط بدشانس بوده با چند تا اشتباه که این اشتباهاتش هم کاملا متوجه شخص خودش نمیشه.
بارتمو تونست از بارسا را برای اولین بار تو تاریخ خودش به ثروتمند ترین باشگاه دنیا تبدیل بکنه. بارتمو مغز اقتصاد. بارتمو خدای اقتصاد. مثل بیل گیتس و جف بیزوس و....
بارتمو مشاوران احمقی داره. که نمونه بارزش آبیدال.
بارتمو تو انتخاب سرمربی های باشگاه اشتباه کرد. که این هم برمیکرده به اونهایی که تو انتخاب سرمربی مشاوره غلط بهش دادند.
.بارتمو کلی پول واسه خرید اردا توران و اندره گومز داد چون انریکه اونها را خواسته بود.
بارتمو بعد رفتن نیمار به والورده انتخاب یکی بین امباپه و دمبله را داد که والورده دمبله را انتخاب کرد.
انتخاب پایولینیو هم که انتخاب شخص والورده بود.
کوتینیو را که خواست همه هوادارا بود با چند برابر قیمت واقعی خرید که سختی خرید کوتینیو اون زمان مثل خرید حال حاظر دیبروین بود.
که متاسفانه کوتینیو بر خلاف تصورا بمب توخالی بود و تو زرد از آب در اومد.
کریزمان هم که اون ابیدال نفهم کرد تو پاچه بارسا.
این که امسال ما قهرمان لالیگا و کوپا نشدیم و شانسی هم واسه قهرمانی UCL نداریم به جز بحث داوری به سود رعال بلا استفاده بودن 400 میلیون یورو هزینه واسه سه تا ستاره ای که باید تو قهرمانی و دراوردن بازیهای بزرگ بهمون کمک میکردند.
اگه شما به جای سه تا اشغال به نام کوتینیو و دمبله و گریزمان که اینقدر واسشون هزینه کردیم شما تصور کنید معادل این بازیکنها( دیبروین و امباپه و نیمار) را تو تیم داشتیم چی میشد.
بزرگترین ایراد بارتمو انتخاب نادرست سرمربی بود که اون هم به خواست بازیکنها و مشاورینش بوده. و بارتمو بدشانس بود چون لاماسیا دیگه نمیتونونه ستاره های سابق را بسازه و مجانی به تیم تزریق بکنه.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.