پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پایان کابوس؛ آنسو فاتی دیگر مصدوم نیست

زمان ارسال : جمعه 11 تیر 1400
به گزارش (بازهم) "ورزش سه"، 17 آبان بود که آنسو فاتی ستاره 18 ساله بارسلونا در جریان بازی با رئال بتیس مصدوم شد.

فاتی یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بود و در واقع بعد از روی کار آمدن رونالد کومان به یکی از مهره‌های اصلی بلوگرانا تبدیل شد؛ اما یک بدشانسی بزرگ باعث شده که این پدیده اسپانیایی چند ماه به دور از میادین باشد.


آنسو فاتی در جریان نیمه اول بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال بتیس دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد. پس از مسابقه باشگاه بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که فاتی دچار پارگی از ناحیه مینیسک شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دو روز بعد او جراحی شد و پزشکان دوری 4 ماه را برایش پیش بینی کردند.

در حالی که به نظر می رسید فاتی بتواند خود را به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی برساند، این اتفاق رخ نداد و او ژانویه گذشته برای دومین بار مینیسک زانویش را جراحی کرد.

در مصدومیت مینیسک زانو، پس از سه ماه بازیکن باید بدون مشکل به کار با توپ بپردازد ولی فاتی پس از نخستین تمرینات با توپ، زانویش متورم شد و ماه ژانویه زیر نظر دکتر کوگات در بارسلونا برای دومین بار جراحی شد تا مشکلات پیش آمده برطرف شود.

فاتی قرار بود به ال کلاسیکوی برگشت برسد ولی شرایط زانوی او مساعد نشان نداد و حتی نتوانست به تمرینات روی چمن برگردد.

دو ماه پیش و پس از شور نهایی بین دکتر کاگوت، دکتر آنتونیو مائسترو و دکتر برنارد کوتت تصمیم بر این شد تا فاتی بار دیگر تحت جراحی قرار بگیرد.

جراحی با موفقیت انجام شد و دوران ریکاوری هم بدون مشکل سپری شد تا امروز سرانجام پزشکان بارسلونا خبر از بهبودی قطعی فاتی بدهند. مجوز بازگشت او به تمرینات صادر شده و به این ترتیب فاتی پس از ماه ها می تواند پا به توپ شود.


تمرینات پیش فصل بارسا به زودی شروع خواهد شد و فاتی حالا حکم یک نیروی کمکی جدید را برای باشگاه کاتالان خواهد داشت. قرار است در مورد او فعلا جنبه احتیاط رعایت شود و فشار تمرینات روی او کمتر از سایر بازیکنان خواهد بود. فاتی احتمالا در آخرین بازی های دوستانه تابستانی فرصت حضور در میدان را پیدا خواهد کرد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.