پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار کریستیانو رونالدو در رختکن بارسا!

زمان ارسال : یکشنبه 27 تیر 1400
خبری مربوط به کریستیانو رونالدو مدتهاست که روی یکی از دیوارهای رختکن بارسلونا جاخوش کرده است؛ اخطاری بر اینکه هر کسی در خطر ابتلا به کروناست، حتی CR7!

به گزارش "روهانسلونا"، آیا می توانید تصور کنید که خبر و یا بیانیه ای از لیونل مسی روی یکی از دیوارهای رختکن رئال مادرید نصب شود و در تمام طول فصل آنجا بماند؟

اتفاقی شبیه به این در رختکن بارسلونا در ورزشگاه خوان گمپر رخ داده است و خبری از رونالدو که یکی از منفورترین و ترسناک‌ترین حریفان بلوگرانا در دهه گذشته بوده، مدتهاست روی یکی از دیوارها جاخوش کرده است.




خبری مربوط به کریستیانو رونالدو، ستاره فعلی یوونتوس، ماه هاست که به یکی از دیوارهای رختکن مقدس بارسا میخکوب شده و هیچکس اعتراضی به این موضوع ندارد و یا از دیدن نام رقیب دیرینه بر دیوار متعجب نمی شود.

در عوض باشگاه بارسلونا با استفاده از عکس و خبری درباره کریستیانو رونالدو، به بازیکنان خود درباره رعایت پروتکل های بهداشتی و خطری که در کمین همه کسانی است که این دستورات بهداشتی را رعایت نمی کنند، هشدار داده است.







تیتر خبری که به دیوار رختکن بارسا چسبانده شده این است: "تست کرونای کریستیانو مثبت شده و شانس کمی برای حضور برابر بارسا دارد". هشداری برای کاتالان ها که حتی کسانی که بیش از همه و به بهترین وجه از خود مراقبت می کنند هم ممکن است قربانی ابتلا به کرونا بشوند و به همین دلیل همگان باید شدیدترین مراقبت ها را در این زمینه از خود به عمل بیاورند.

این تیتر که از روزنامه آاس بریده شده مربوط به بازی از مرحله گروهی چمپیونزلیگ در سال گذشته است که در تاریخ 28 اکتبر برگزار شد و کریستیانو به دلیل مثبت شدن تستش موفق نشد در آن بازی حاضر شود.

در پایان آن مسابقه بارسلونا با گل های مسی و دمبله موفق شد تا در غیاب CR7 یوونتوس را 2-0 شکست دهد.

همچنین در همان پوستر آموزنده با حروفی به رنگ قرمز یادآوری می شود که "رقابت در معرض خطر است" و همچنین "قوانین باید رعایت شوند"، اشاره ای واضح به این واقعیت که شما در هر صورت نمی توانید گارد خود را در برابر ویروس کرونا پایین بیاورید.


در واقع این تنها پوستر روی دیوارهای رختکن بارسا نیست که خطرات ویروس کرونا را یادآوری کرده و هشدار می دهد؛ بر روی تخته سیاهی روی یکی از دیگر دیوارهای رختکن چندین پوستر لالیگا نیز وجود دارد که تمام مقررات ایمنی پیشگیرانه در آنها به زبان های اسپانیایی و انگلیسی یادآوری شده است.

اما بدیهی است که این پوستر کریستیانو رونالدو است که بیشترین توجه بازیکنان و کارکنان را به خود جلب می کند؛ چرا که این اتفاقی عادی و روزمره نیست که بزرگترین دشمن شما تبدیل به بهترین متحد شما برای اجتناب از افتادن در دام کرونا شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.