پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هفته تولد

زمان ارسال : شنبه 18 بهمن 1399
Happy birth day neymar , CR7
تولدت مبارک داریوش

داریوش
زندگی پنجره ای باز به دنیای وجود ! تا که این پنجره باز است ، جهانی با ماست . دوستان عزیزم ممنونم که در زاد روزم به یادم بودید . متاسفانه روز هایمان پر از وقایع بد ، غم انگیز و نگران کننده شده است . اما نباید نا امید شد ، تسلیم شد ! باید با ناملایمات با صبوری ، بینش و سر سختی مواجه شد ، باید رو به جلو رفت و فردا های بهتر ساخت .
در اغاز هشتمین دهه زندگی ام هر کدام از پیام های پر مهر شما دلیلی شد که امید وار باشم که هنوز اینده ای طولانی و فرصت هایی مفید پیش رو دارم . تا آخرین نفس ، تک تک ما فرصت های مفید برای رشد و بهتر شدن ، رویش و پویش پیش رو داریم . از فرصت های باقی مانده استفاده کنیم .
داریوش
صدای داریوش صدای داریوشی بود . صدای کسانی که درد سیاسی اجتماعی دارند .
داریوش زندانی سیاسی دوران محمد رضا شاه ، تبعیدی دوران پس از انقلاب و خواننده ای که همیشه سعی کرده به دور از هیچ حزب و سیاستی خودش باشد و خودش .
وی سال ۵۶ به عنوان محبوب ترین خواننده مردمی انتخاب شد .
داریوش در دلیل ترک وطنش میگوید :
پس از انقلاب ۵۷ و به دنبال کشتار ، خون ریزی و خفقان حاکم بر سرزمینم ، مجبور به ترک وطن شدم . از ان زمان تا حال ، در سفری بی انتها ، می کوشم در کنار هموطنانم سرود ایرانی آزاد سر دهم!

Cristiano
۳۶ سال. باورنکردنی است! انگار دیروز همه چیز آغاز شد اما همین حالا هم ماجراجویی من پر از اتفاقات و داستان‌ها برای به یاد آوردن است. اولین توپم. اولین تیمم. اولین گلم. زمان به سرعت می‌گذرد.
از مادیرا تا لیسبون، از لیسبون تا منچستر، از منچستر تا مادرید و از مادرید تا تورین. بالاتر از همه این‌ها از اعماق قلبم به تمام جهان. هر چه توانستم تلاش کردم. هیچ وقت عقب نشینی نکردم و همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را نشان دهم. در قبال آن شما به من عشق دادید و حمایت بی‌قید و شرط. هرگز قادر نخواهم بود تا به اندازه کافی از شما تشکر کنم. نمی‌توانستم این کارها را بدون شما انجام دهم.
حالا که ۳۶ سالگی‌ام و ۲۰ امین سال فوتبال حرفه‌ایم را جشن می‌گیرم، شرمنده‌ام که نمی‌توانم به شما قول ۲۰ سال دیگر (درخشیدن) را بدهم اما می‌توانم قول دهم تا جایی که بتوانم ادامه دهم شما چیزی جز ۱۰۰ درصد توانم را نبینید. بار دیگر از شما بابت حمایت‌ها و پیام‌های مهربانانه‌تان تشکر می‌کنم. برای من ارزش زیادی دارد و همه‌تان در قلب من جایگاهی خاص دارید!».
Neymar jr
خائن دوست داشتنی ۲۹ ساله شد
بعضی تصمیم ها واقعا قابل درک نیستند
چند عکس از نیمار در کامنت ها

تولد روبرتو هم مبارک

یه کلیپ فوق العاده هم از داریوش عزیز گذاشتم در کامنت ها
حتما تماشا کنید

#بدون _ توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.