پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیا ترافیک بازیکنان و خرید ویدال به تیم کمک کرده؟

زمان ارسال : شنبه 13 مرداد 1397
شاید خیلیا فکر کنن که حالا که تعداد زیادی بازیکن اضافه شده و ترافیک مخصوصا در خط هافبک زیاد شده تکلیف بازیکنان جدید چیه و آیا بازی کافی به آنها میرسه؟ راستش این بستگی به تفکرات مربی داره واینکه در کدوم بازی ها به کدوم بازیکنان بازی بده رو والورده مشخص میکنه.
ولی به نظر من والورده از فصل قبل درس گرفته. در فصل قبل بزرگترین مشکل ما نبود نیمکت خوب بوده. تیم در فصل قبل جانشینان خوبی برای بازیکنان اصلی نداشت و مجبور به استفاده از بازیکنان اصلی در بیشتر بازی ها میشد و این بازیکنان را خسته میکرد و نه تنها باعث کاهش عملکرد خوب بازیکنان مشد بلکه باعث از بین رفتن انگیزه ی آنها برای بازی های بزرگ میشد.
ولی در فصل جدید والورده با خرید های جدید و اضافه شدن بازیکنان می تواند راحت به تمامی اهداف خود برسد. خیلی از کاربران به این اعتقاد دارند که والورده به دنبال بازیکنان مسن است و فقط حال تیم برای او مهم و به فکر آینده نیست و با خرید ویدال جا برای بازیکنان جوان و آینده دار از بین میرود و آنها نابود میشوند.
ولی والورده نمی تواند فقط به جوان ها تکیه کند آن هم موقعی که هدف تیم قهرمانی اروپاست. شاید بازیکنان جوان از تکنیک و کیفیت خوبی برخوردار باشند ولی آنها بی تجربه بوده و نمیتوانند فشار بازی در مقابل تیم های بزرگ را تحمل کنند. والورده هم نمی تواند در تیم بزرگی مانند بارسا ریسک کند.
اما حالا با داشتن ذخیره ی خوب ما میتوانیم از بازیکنان جوان در بازی های لالیگا استفاده کرده و بازیکنان اصلی بتوانند در بازی های اصلی بازی کنند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.