پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دورتموند آماده مذاکره برای مبادله ای جذاب

زمان ارسال : جمعه 19 شهریور 1400
بر اساس گزارش های ال ناسیونال ، بروسیا دورتموند علاقه مند است در تابستان 2022 در مورد مبادله با بارسلونا بر سر دو ستاره مهاجم بحث کند.

عثمان دمبله بازیکنی است که بار دیگر آنها را مورد علاقه خود قرار داده و آنها آماده مذاکره برای بازگشت وی به آلمان خواهند بود. از سوی دیگر ، ارلینگ هالند ، که قرار است سیگنال ایدونا پارک را ترک کند ، می تواند در مذاکرات شرکت کرده و راه خود را به کاتالونیا ببیند.


اگرچه ارزش بازار نروژی به مراتب بیشتر از ارزش دمبله است ، اما این امر می تواند این واقعیت را تسهیل کند که بند آزادسازی هالند در فصل آینده به 75 میلیون یورو کاهش می یابد.

با این وجود ، هزینه واقعی مربوطه می تواند با توجه به ارزش فرانسوی بیشتر کاهش یابد. این عملیات برای باشگاه ها و بازیکنان یک معامله سودمند خواهد بود.

هالند همچنین به طور گسترده ای با انتقال به رئال مادرید و لیورپول در میان سایر باشگاه های اروپایی ارتباط دارد.

با این حال ، حرکت قریب الوقوع کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو ممکن است سرنوشت هالند را تغییر داده و حرکت او به بارسلونا را برای ادامه رقابت سالم ادامه دهد.

در همین حال ، دمبله از دیدار مرحله گروهی فرانسه مقابل مجارستان مصدوم شده است. این بازیکن فصل گذشته بدون دلیل مصدومیت داشت ، اما در پایان فصل ضربه بزرگی خورد.

این بازیکن فرانسوی قرار است در هفته های آینده با این باشگاه تمدید کند. با تعهد آینده خود به باشگاه ، بارسلونا می تواند از فکر از دست دادن رایگان وی خلاص شود.

انتظار می رود دمبله تا پایان اکتبر بازگردد. باید دید آمادگی جسمانی او چگونه است
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.