پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا به دنبال هافبک فیزیکی مد نظر کومان

زمان ارسال : شنبه 20 شهریور 1400
در قسمت عمده ای از فصل گذشته ، میلان در سری A خوب کار کرد و تحت مدیریت استفانو پیولی در بالای جدول قرار گرفت. آنها در یک سوم پایانی فصل روند نزولی خود را آغاز کردند و سرانجام با 79 امتیاز - 12 فاصله با قهرمانی اینتر میلان - در رده دوم ، جای گرفتند

بدون شک یکی از کاتالیزورهای این تیم میلان در چرخش دوگانه خود فرانک کسیه بوده است. به گزارش کالسیو مرکاتو (h/t FCB World ) ، بارسلونا که قرار است ژوئن آینده به عنوان بازیکن آزاد تبدیل شود ، چشم خود را به بازیکن ساحل عاجی انداخته است .


این بازیکن 24 ساله مدتی است که مورد توجه باشگاه های پاری سن ژرمن ، لیورپول ، اتلتیکو مادرید و حتی تاتنهام هاتسپور بوده است.

میلان در تابستان امسال جانلوئیجی دوناروما و هاکان چالحان اوغلو را در نقل و انتقالات رایگان از دست داده است و به نظر می رسد که کسیه نیز به همین ترتیب در راه است.

گفته می شود که رونالد کومان در تابستان امسال خواستار جذب یک هافبک فیزیکی شد و کسیه یکی از بازیکنان است که کاملاً با این باشگاه هماهنگ است. قوی ، سریع و همه کاره ،

او تنها در فصل 2020/21 ، 13 گل به ثمر رساند و 4 گل در 37 بازی به ثمر رساند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که در حالی که 11 ضربه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود ، او تنها دو پنالتی را از 13 پنالتی که در تمام فصل گرفته بود ، از دست داد.

بارسا قصد داشت در تابستان امسال با خرید رایگان اریک گارسیا ، ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو ، هوشمندانه بازی کند. بنابراین ، تعجب آور نخواهد بود اگر آنها منتظر ژانویه باشند تا قبل از نزدیک شدن به کسی با یک پیشنهاد قرارداد سودآور ، به آنها نزدیک شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.