پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چگونه بارسا در مقابل رئال مادری صف ارایی کند

زمان ارسال : سه شنبه 21 دی 1400
مسابقهفاتی با دمبله با 4-3-3 شروع می کند: چگونه بارسلونا می تواند مقابل رئال مادرید صف آرایی کندمنتشر شده 23 ساعت پیشبر 10/01/2022توسط اوداو آرورا
بارسلونا تحت مدیریت ژاوی هرناندز به آرامی اما مطمئنا شاهد پیشرفت هایی بوده است. در حالی که تیم در آزمون های به اصطلاح "بزرگ" در بایرن مونیخ، بنفیکا و گرانادا شکست خورده است، سطح کلی عملکرد و ذهنیت چندین برابر افزایش یافته است.

آبی و اناری ها یک فرصت برای خود سیمان به عنوان یک تیم باید جدی گرفته شود به عنوان آنها را به عربستان سعودی برای سوپر جام اسپانیا سفر می کند. آنها در اولین مرحله نیمه نهایی این رقابت ها با رقیب سرسخت رئال مادرید رقابت خواهند کرد، در حالی که باشگاه اتلتیک پنجشنبه شب به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.


24 بازیکن پیش از این بازی دعوت شده اند ، با این امید که پدری و فران تورس که اکنون ثبت نام کرده است، پس از منفی شدن تست کووید-19 تا فردا پیگیری کند.

در نهایت، 11 وارد میدان خواهند شد، که با مارک آندره تر اشتگن شروع می شود . توپ‌زن آلمانی بازی‌های متوالی محکمی با دستان خود داشته است، حتی اگر توزیع او در برابر گرانادا در بهترین حالت مشکوک بود. رئال مادرید او را وادار خواهد کرد اگر به همین منوال ادامه دهد.

رونالد آرائوخو پس از عمل جراحی روی دستش مجوز پزشکی دریافت نکرده است، اما با این وجود سفر می کند. اگر قرار باشد گزارش ها باور شود، او برای بازی در معرض خطر قرار می گیرد و از دفاع راست شروع می کند. جوردی آلبا جایگاه خود را به عنوان مدافع چپ حفظ می کند.

سهام جرارد پیکه نیز مانند بقیه اعضای تیم، از زمان حضور ژاوی در حال افزایش بوده است. او در قلب دفاع در کنار کلمنت لنگلت شروع خواهد کرد . این بازیکن فرانسوی جایگزین اریک گارسیا می شود که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

با وجود اینکه گاوی دو روز پیش اولین کارت قرمز دوران حرفه‌ای خود را دریافت کرد، در میانه میدان بارسا ادامه خواهد داد. ما فرض می کنیم که فرنکی دی یونگ به دلیل مصدومیت بازی را شروع نخواهد کرد اما مدتی از نیمکت خواهد گرفت. نیکو گونزالس انتخاب ما به عنوان دیگر هافبک میانی است.

اهمیت سرخیو بوسکتس برای این تیم بارسلونا قابل دست کم گرفتن نیست. اسپانیایی شیطانی است که در اختیار دارد، پاس‌هایی را انتخاب می‌کند که بازیکنان با سه چشم نمی‌بینند. او در مقابل هافبک پر شور مادریدی متشکل از تونی کروس، کاسمیرو و لوکا مودریچ بسیار مهم خواهد بود.

حمله جایی است که همه چیز برای بارسلونا غیرقابل پیش بینی می شود. اما ما فقط می توانیم فرض کنیم که آنسو فاتی بلافاصله به عنوان وینگر چپ به ترکیب اصلی بازگردد. این نوجوان بدون شک بالینی ترین مهاجم باشگاه است و با توجه به اینکه شانس زیادی برای دفن خط دفاعی مادرید وجود نخواهد داشت، او باید شروع کند.

عثمان دمبله با فاتی شریک خواهد شد ، که در سمت راست جای می گیرد، در حالی که لوک دی یونگ به شکل مردی رهبری حمله را بر عهده دارد.



پیش بینی تیم بارسا: ترشتیگن، آرائوخو، پیکه، لنگلت، آلبا؛ نیکو، بوسکتس، گاوی؛ دمبله، لوک، فاطی

ایز عبده در آخر هفته مدتی را از روی نیمکت دور کرد و احتمالاً باید به همین بازی مقابل مادرید بسنده کند. فران جوتگلا هم همینطور. با بازگشت فاطی، دو تیم بارسلونا B برای مدتی از کنار زمین کنار خواهند رفت.

به طور تکان دهنده، به نظر می رسد ممفیس دیپای جایگاه خود را در ترکیب یازده بارسلونا نیز از دست داده است. هلندی نمی تواند مانند دمبله یا فاتی عرض خود را حفظ کند و هدفی برای سانترها نیز نیست. اگرچه اگر بارسلونا به گل نیاز داشته باشد، ممکن است وقت بگیرد.

در خط دفاعی، اسکار مینگوزا می تواند برای دفاع از هر گونه برتری که ممکن است بارسلونا داشته باشد، به میدان بیاید، در حالی که از دنی آلوز خواسته می شود در صورت مخالف، تقویت های تهاجمی ارائه دهد.


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.