پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معاوضه حیرت انگیز

زمان ارسال : سه شنبه 28 دی 1400
اری سن ژرمن پیشنهاد تعویض بازیکن مشابه برای فوق ستاره 29 ساله بارسلونا را دارد
یکی از مورد انتقادترین بازیکنان بارسلونا در چند وقت اخیر بدون شک مارک آندره تراشتگن بوده است. به دلایل موجه و غیر قابل توجیه، دروازه بان آلمانی به دلیل افت فرم تحت فشار قرار گرفته است .

به گزارش ال ناسیونال ، پیشنهاد جالبی در دفاتر بارسلونا برای رسیدگی به وضعیت مهاجم گلزن ظاهر شده است.


گفته می‌شود که مینو رایولا پیشنهاد مبادله بین پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا در مورد دروازه‌بان‌ها را دارد. این قرارداد شامل حضور جانلوئیجی دوناروما در نیوکمپ و انتقال تراشتگن به پارک دو پرنس خواهد بود.

دوناروما در پنجره تابستانی به صورت رایگان به PSG پیوست. بازیکن سابق آث میلان انتظار داشت که به طور پیش فرض در باشگاه جدیدش شروع کند اما با رقابت سختی از سوی کیلور ناواس روبرو شده است. او تنها 9 بازی را برای تیم پوچتینو شروع کرده است، با این حال، ناواس در 12 مورد موفق به کسب امتیاز شد.

این دروازه بان جوان در ماه می با انتقال به بارسلونا در ارتباط بود. با این حال، پاداش بزرگ امضا و حق الوکاله مربوطه، عملیات را از مسیر خارج کرد. در صورت ادامه معامله سوآپ، این حرکت می تواند به واقعیت تبدیل شود.

در بارسلونا، تراشتگن در یک سال گذشته در حال کاهش ثابت بوده است. نمایش‌های نگران‌کننده او بارها برای باشگاه هزینه داشته است، با گل‌های زیادی که در دقایق پایانی بازی‌ها دریافت کرده‌اند.

با این اوصاف، آمدن برنده قهرمانی اروپا نه تنها به بارسلونا پاهای تازه در دروازه می بخشد، بلکه یک استارت تضمینی برای دهه آینده خواهد داشت. علاوه بر این، امضای قرارداد با مشتری مینو رایولا می‌تواند به رویای آنها برای خرید ارلینگ هالند کمک کند.

ژاوی هرناندز بارها از دروازه بان آلمانی بارسلونا حمایت کرده است. اخیراً او اعتماد خود را به تراشتگن تکرار کرد و گفت:

برای ما، تراشتگن اساسی است. تعهد، فداکاری و حرفه ای بودن او فوق العاده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.