پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ضارب ادن هازارد در راه بارسلونا

زمان ارسال : شنبه 9 بهمن 1400
به گزارش "ورزش سه"، یکی از نقاط ضعف بارسلونا در فصل اخیر جناح راست بوده، منطقه‌ای که پس از جدایی دنی آلوز از بارسا در تابستان 2016، برای آبی‌و‌اناری‌ها ناامن شد. با یک سال تاخیر این باشگاه نلسون سمدو را جذب کرد تا با سرجی روبرتو رقابت کند. هیچ‌کدام نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در نهایت سمدو سال گذشته راهی ولورهمپتون شد. به جای او سرجینیو دِست از آژاکس به بارسا آمد ولی او نیز ناامیدکننده کار کرده تا در فهرست فروش بارسا قرار بگیرد.

ژاوی که اعتقادی به دِست نداشت، تصمیم به بازگرداندن دنی آلوز گرفت ولی سرمربی بارسا به خوبی می‌داند که نمی‌تواند روی آلوز برای سال‌های پیش رو حساب کند و از سوی دیگر ماندنی شدن دِست را نیز به صلاح نمی‌داند.

طبق ادعای آاس که به نقل از جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به بارسا مطرح شده، بارسا با دورتموند برای معاوضه توماس مونیه و سرجینیو دِست به توافق رسیده است. به این‌ترتیب مدافع راست بلژیکی سابق پی‌اس‌جی قرضی به بارسا می‌آید و دِست نیز راهی دورتموند خواهد شد.

مونیه همان بازیکنی است که نوامبر 2019 در بازی رئال و پی‌اس‌جی به‌شدت هازارد را مصدوم کرد و ستاره بلژیکی پس از آن مصدومیت دیگر نتوانست به دوران اوجش برگردد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.