پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتخاب بهترین بازیکن بارسلونا(بازی۷و۸)

زمان ارسال : چهارشنبه 25 تیر 1399
خب ، اومدیم به مسابقه ای که حریف های سوارز و کوتینیو در ان مشخص خواهند شد.
روبرتو VS فاتی (کوتینیو)
بریتویت VS سمدو (سوارز)
روبرتو : سرجی روبرتو کارنیسر (زادهٔ ۷ فوریهٔ ۱۹۹۲ با ۲۸سال سن) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که در پست هافبک و مدافع کناری بازی میکند.با رفتن آلوز از بارسا ، او مجبور شد در پست دوم خود یعنی دفاع راست بازی کند. او محصول اکادمی لاماسیاست و در بارسلونا و بارسای بی بازی کرده و گل معروف او به پاریس ، هنوز در خاطرات باقی مانده. از افتخاراتش میتوان به فتح چمپیونزلیگ و لالیگاهای متعدد اشاره کرد.
فاتی : آنسومانه ویرا فاتی (زادهٔ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۲ با ۱۷ سال سن) بازیکن فوتبال حرفه‌ای بارسلونا در پست مهاجم چپ است. فاتی متولد گینه بیسائو، تابعیت اسپانیا را از طریق اعطای تابعیت به دست آورد و واجد شرایط نمایندگی اسپانیا در سطح بین‌المللی است.پدیده ای که امسال کشف شد ، جوانترین گلزن تاریخ باشگاه است. جالب است بدانید او در سنین پایه برای سویا نیز بازی کرده.او تاکنون افتخاری با بارسا کسب نکرده. از باشگاههایی که در ان بازی کرده میتوان به هررا ، سویا ، بارسای بی و بارسلونا اشاره کرد.
بریتویت : مارتین بریتویت کریستنسن (زادهٔ ۵ ژوئن ۱۹۹۱ با ۲۹ سال سن) بازیکن فوتبال اهل دانمارک است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال بارسلونا بازی می کند. وی امسال به بارسا پیوست . از باشگاههایی که در ان بازی کرده میتوان به لگانس ، بوردو ، میدلزبورو و بارسا اشاره کرد. او نیز مانند فاتی افتخار خاصی به دست نیاورده.
سمدو : نلسون کابرال سمدو ( زادهٔ ۱۶ نوامبر ۱۹۹۳ با ۲۶ سال سن) یک بازیکن فوتبال اهل پرتغال است. سمدو متولد شهر لیسبون است و در تیم جوانان سینترنسه بازی می‌کرد. او در ژانویه ۲۰۱۲، قراردادی ۵ ساله با بنفیکا بست.او همچنین سال ۲۰۱۷ به بارسا پیوست. از باشگاههایی که در ان بازی کرده میتوان به بنفیکا ، فاتیما و بارسا اشاره کرد و مهم ترین افتخاراتش نیز قهرمانی های متعدد با بارسا در لالیگاست.
حال به نظر شما ، کدام بازیکنان حریف فیلیپ و لوییزیتو شوند؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.