پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تونل افتخار بر سر قهرمان خراب شد!!!

زمان ارسال : جمعه 13 تیر 1399
شاگردان پپ گواردیولا که در ابتدای بازی برای تیم قهرمان تونل افتخار تشکیل دادند، درون زمین به قرمزها رحم نکردند و با زدن 4 گل، به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کردند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، گابریل ژسوس دروازه آلیسون را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت. دو دقیقه بعد نوبت لیورپولی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه میزبان ایجاد کنند اما ادرسون با دو واکنش پیاپی، مانع گلزنی فن دایک و مانه شد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 12، روی ارسال محمد صلاح، مانه می توانست با ضربه سرکار را تمام کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه این سیتی بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت ولی این صلاح بود که در دقیقه 21، تا آستانه زدن گل اول بازی پیش رفت ولی شوت محکم او، علی‌رغم تسلیم شدن ادرسون، به تیر دروازه سیتی برخورد کرد.

تنها سه دقیقه بعد، سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. رحیم استرلینگ که درون محوطه لیورپول صاحب توپ شده بود، در تلاش برای رسیدن به دروازه، توسط جو گومر سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کوین دی بروین پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن آلیسون، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

بعد از این گل هم این بازیکنان سیتی بودند که بیشتر بر بازی مسلط بودند و در دقیقه 30، روی پاس عمقی عالی دی بروین، این ژسوس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه لیورپول برخورد کرد.

فشار حملات سیتی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 35 به گل دوم رسید. روی یک حرکت هماهنگ تیمی بود که با پاس فیل فودن، استرلینگ صاحب موقعیت شد و در حالی که جو گومز و آلیسون را پیش رو داشت، با یک ضربه نه چندان محکم، کار را تمام کرد.


بعد از این گل کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد و تیم میهمان هم که چیزی برای از دست نداشت، در تلاش بود تا گل های خورده را جبران کند اما این سیتی بود که در دقیقه 45، اختلاف را به سه گل افزایش داد. روی پاسکاری عالی بازیکنان سیتی و پاس هوشمندانه دی بروین، فیل فودن در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

تلاش لیورپولی ها در دقایق پایانی این نیمه ثمری نداشت و نیمه اول با برتری 3-0 سیتی به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما در دقیقه 50، چیزی نمانده بود که روی پرتاب اوت اشتباه الکساندر آرنولد، سیتی به گل چهارم برسد اما ضربه ژسوس دقیقا به جایی رفت که آلیسون حضور داشت.

یک دقیقه بعد، این استرلینگ بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقعیت فابیو باعث شد تا دروازه لیورپول برای بار چهارم باز نشود.

حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 66، این سیتی بود که به گل چهارم رسید. روی یک حمله سریع بود که استرلینگ درون محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شد و ضربه او با دخالت اکسلید-چمبرلین، وارد دروازه قرمزها شد.

این گل هم باعث نشد تا بازیکنان سیتی دست از تلاش برای زدن گل های بعدی بردارند و در دقیقه 70، روی پاس فودن، استرلینگ بار دیگر صاحب موقعیت شد اما تعلل او، باعث از دست رفتن آن شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. اما در وقت های تلف شده بازی، محرز از زاویه بسته، توانست دروازه لیورپول را برای بار پنجم باز کند اما داور به دلیل برخورد توپ به دست فودن پیش از به ثمر رسیدن گل، این گل را نپذیرفت و بازی با نتیجه 4-0 به پایان رسید.

منچستر سیتی با این نتیجه نشان داد که یک از مدعیان اصلی قهرمانی در چمپیونز لیگ هست.شاید سیتیزن ها امسال اولین قهرمانی خود را در چمپیونزلیگ را جشن بگیرند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.