پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
امروز داشتم اخبار ورزش ۳ رو میخوندم یه جا نوشته دشمن زغال پیدا شد او بارسا نیست رفتم داخل خبر دیدم نوشته var بزرگترین دشمنه زغالی و اینکه این تیم از داوری ضربه خورده!!!!!!
یاللعجب در شگفتم از این جماعت سست عنصر جلبک مغز نفهم
سلام دوستان عزیز بارسایی نظرتون راجع به تیاگو موتا بازیکن سابق بارسا و مربی بولونیا که امسال نتایج خوبی رو با تیمش گرفته وجلوی اکثر تیم های بزرگ لیگ نتایج قابل قبولی گرفته چیه ؟
اگه بازی سیتی چلسی رو امروز دیده باشید نوع بازی سیتی و پرسی که انجام میدادن خیلی خوب بود تیمی که نیاز به گل داره باید اونجور پرس کنه و به گل برسه نه مثل ما که ۹۰ دقیقه ارسال از جناحین و بدون هیچ نتیجه ای،کجای سبک بارسا اینطوریه سبک بارسا پاس های کوتاه حرکت در عمق و ایجاد موقعیت با پرس خیلی شدیده که همیشه جواب میده،ارسال از جناحین کجا سبک کرایوف و بارسلونا بود چی میشه ژاوی فیلم بازی های سیتی رو ببینه و یکم تقلید کنه بخدا مربی های بزرگی گفتن که عاشق سبک پپ هستن و ازش پیروی میکنن چرا ما پیروی نکنیم
این نوارها چیه که همه به بازو بستن؟
متاسفانه آرتور فرمین که بارسا ماهاست دنبالشه با اتلتیکومادرید به توافق رسیده و قراره برای این تیم بازی کنه مبلغ انتقالش رو ۲۵ میلیون یورو اعلام کردن...
به امید خدا با آنالیز بازی ها ژاوی اشتباهاتش رو جبران کنه و سالها مربی بارسا بمونه هیچکس واسه بارسا دلسوزتر از ژاوی پیدا نمیشه با این بی پولی و وضعیتی که تیم الآن درگیر شده هیچکس نمیتونه مثل ژاوی کار کنه خود گواردیولا گفته موفقیت های من بیشترش بخاطر مسی بود ژاوی داره واسه آینده تیم کار میکنه اینقدر نکوبید ژاوی اسطوره بارساست و باید حمایت بشه...
رشد خیره‌کننده کننده تیم ژاوی۳
ژاوی با تقویت خط دفاعی و نیز به لطف درخشش فوق‌العاده تراشتگن در درون دروازه، توانسته بارسا را نسبت به فصل قبل متحول کند.
رئال در فصل گذشته پس از 18 بازی 225 شوت زده بود که این آمار در فصل جاری 218 شوت است. این آمار برای بارسا از 118 شوت به 217 شوت افزایش داشته است. به سمت دروازه بارسا نیز فصل قبل 53 شوت زده شده بود، ولی این آمار به 46 شوت در فصل جاری کاهش یافته است. در واقع رئال همان رئال فصل قبل است، ولی بارسلونا به تیمی متفاوت تبدیل شده است.
رشد خیره‌کننده کننده تیم ژاوی ۲
رئال تنها یک امتیاز از فصل گذشته در چنین مقطعی کمتر دارد، ولی بارسا توانسته 19 امتیاز بیشتر کسب کند.
آمارها نشان می‌دهند که رئال در کارهای هجومی و دفاعی نیز تغییر خاصی نسبت به فصل گذشته نداشته است. رئال 39 گل زده و 15 گل خورده داشت و در فصل جاری پس از 18 بازی 38 گل زده و 16 گل دریافت کرده است. تفاضل گل رئال از 24+ به 22+ کاهش یافته است. بارسا در فصل گذشته پس از 18 بازی 29 گل زده بود و 22 گل دریافت کرده بود، ولی امسال این آمار 37 گل زده و تنها 6 گل خورده است.
رشدخیره‌کننده تیم ژاوی
بارسلونا اینگونه در لالیگا رئال را جا گذاشتیک مقایسه آماری بین فصل جاری و فصل گذشته لالیگا نشان می‌دهد که بارسلونا چه پیشرفت بزرگی کرده، ولی رئال همان روند سابق را ادامه داده است.بارسلونا اینگونه در لالیگا رئال را جا گذاشت
یک مقایسه با فصل گذشته در چنین مقطعی نشان می‌دهد که رئال تفاوت خاصی نداشته و این در واقع بارسلونا بوده که بسیار پیشرفت کرده فصل قبل رئال پس از 18 بازی 43 امتیاز داشت و صدرنشین بود، ولی بارسا با 28 امتیاز در رده هفتم قرار داشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.