پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیونل مسی و انتخاب بهترین سرمربیان دنیا

زمان ارسال : شنبه 6 دی 1399
لیونل مسی، کاپیتان محبوب کاتالان ها اخیرا مصاحبه مفصلی با یوردی اووله انجام داده که قرار است فردا به طور کامل پخش شود. حالا امروز این روزنامه نگار اسپانیایی لحظاتی از این مصاحبه را منتشر کرده و لیونل مسی از پپ گواردیولا و لوییس انریکه، دو سرمربی پرافتخار و سابق بارسلونا به عنوان بهترین های دنیای فوتبال نام می برد.
لیونل مسی گفت: "پپ گواردیولا ویژگی های خاصی دارد. نمی دانم اما او باعث می شود همه چیز را به سبک خاصی ببینید. سبک گواردیولا برای آماده سازی قبل از مسابقات، طراحی حملات و البته سبک دفاع کردن متفاوت است. او دقیقا به شما توضیح می دهد که شرایط مسابقه چگونه پیش خواهد رفت و شما چگونه برای پیروز شدن باید روی دروازه حریف حمله کنید.
من بسیار خوش شانس بودم که با دو تن از بهترین سرمربی های جهان فوتبال یعنی پپ گواردیولا و لوییس انریکه زمان زیادی کار کرده و مسائل فراوانی از این دو نفر آموخته ام. کار کردن زیر نظر آنها باعث شد که در فوتبال و فهم تاکتیکی رشد زیادی داشته باشم."
لیونل مسی همچنین در مورد زندگی بیرون از مستطیل سبز گفت: "درست است که این زندگی برای من محاسن و امتیازات فراوانی داشته، اما گاهی اوقات اما دوست دارم فردی ناشناس و گمنام باشم تا بتوانم از رفتن به بازار، سینما و رستوران لذت ببرم."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.