پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی خودش تصمیم می گیرد

زمان ارسال : دوشنبه 8 دی 1399
بارسلونا پس از پیروزی هفته گذشته در زمین رئال وایادولید به تعطیلات کوتاه مدت کریسمس رفت و از روز گذشته تمریناتش را استارت زد. حریف فردای بارسا ایبار است و آبی اناری ها در نوکمپ محکوم به پیروزی هستند.
رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« ایبار تیمی جنگنده است که حریفش را به خوبی پرس می کند. از لحاظ فوتبالی باید نزدیک به سطح بازی هفته گذشته مان باشیم تا پیروز شویم. بازی دشواری در پیش است و باید در زمین خوب کار کنیم.»
غیبت لیونل مسی:« مچ پای مسی آسیب دیده و به همین دلیل نمی توانست از آرژانتین برگردد و به او استراحت دادیم. او شرایط بازی ندارد و دو روز بیشتر مرخصی گرفت. در هر صورت غیبت مسی مهم است چون بازیکن بزرگی را در اختیار نخواهیم داشت ولی بارسا بازیکنان خوب زیادی دارد و خوشبینم بدون مسی هم نمایش کاملی داشته باشیم. »
مصاحبه شب گذشته مسی:« تصمیم او برای این مصاحبه و توضیحات مفصل در مورد مسائل پیرامونش به نظر من عالی و کامل بود. البته مصاحبه او را به شکل زنده ندیدم. اینکه مسی گفت در مورد آینده اش در انتهای فصل تصمیم می گیرد، باعث آسودگی خاطر بیشتر من نشد. برای من تنها مساله مهم در مورد مسی این است که از او بهترین بازی ممکن را بگیرم و سپس خواهیم دید چه اتفاقی در انتهای فصل رخ می دهد.
از حرف هایش در مورد خودم نیز متشکرم(مسی از کومان به عنوان مربی بزرگ و مناسب برای بارسا یاد کرد). بارسا یک سال غیرعادی را پشت سر می گذارد و این یک دوران گذار برای باشگاه است. تغییرات زیادی داشته ایم و مسی یک عضو کلیدی و مهم برای تیم است.»
آینده مسی:« فکر نمی کنم من یا هر مربی دیگری و یا یک کشور به خصوص در تصمیم مسی برای آینده تاثیرگذار باشند. این تصمیم مسی و خانواده اش خواهد بود و صادقانه بگویم نمی دانم یک مربی بتواند روی آینده او تاثیرگذار باشد.»
وضعیت عثمان دمبله:« فردا لیست می دهم ولی شرایطش خوب است. او در روزهای اخیر تمرین کرده و به نظرم مشکلی برای حضور در بازی با ایبار ندارد.»
نقل و انتقالات زمستانی:« در مورد نقاط ضعف مان حرف خواهیم زد و بازیکنانی که در نیم فصل خیلی میدان ندیده اند اما هنوز چیزی قطعی نیست. ابتدا باید منتظر رئیس بعدی بمانیم.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.