پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

6 اشتباه فردی برای از بین رفتن شانس قهرمانی بارسا

زمان ارسال : چهارشنبه 10 دی 1399
گزارش موندودپورتیوو
بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر میهمانش ایبار با تساوی 1-1 متوقف شد. این اولین امتیاز تاریخ ایبار در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا بود. تک گل این تیم روی اشتباه عجیب رونالد آرائوخو مدافع 21 ساله اروگوئه ای بارسا و توسط کیکه به ثمر رسید.
رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی از اشتباهات فردی بازیکنانش گلایه مند بود. اشتباهاتی که تاکنون کم نبوده اند.
جدای از اشتباه شب گذشته آرائوخو در 5 بازی دیگر بارسا نیز اشتباهات فردی بازیکنان منجر به ناکامی بارسا در رسیدن به پیروزی شده است.
فرانکی دی یونگ در بازی با ختافه پنالتی بچه گانه ای به بازیکن حریف داد تا بارسا 1-0 بازنده شود.در ال کلاسیکو کلمنت لنگله با کشیدن پیراهن سرخیو راموس درون محوطه جریمه پنالتی داد تا رئال مادرید پیش بیفتد و در نهایت 1-3 برنده شود.
در بازی با آلاوس اشتباه پیکه و تراشتگن منجر به گل میزبان شد و بارسا در نهایت به تساوی 1-1 دست یافت.
در بازی برابر کادیز یک سلسله اشتباهات از سوی جوردی آلبا، لنگله و تراشتکن منجر به گل دوم میزبان شد و بارسا 2-1 بازی را باخت.
در بازی برابر اتلتیکو نیز دفع توپ اشتباه جرارد پیکه و جلو آمدن بی مورد تراشتگن کار دست بارسا داد تا یانیک کاراسکو تک گل بازی را به ثمر برساند.
اشتباهاتی که به قیمت از دست رفتن 14 امتیاز برای بارسا تمام شده اند. 4 باخت و یک تساوی و تقریبا از دست رفتن شانس قهرمانی لالیگا.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.