پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاهی به ضرر های بارسا از فروش سوارز در تابستان

زمان ارسال : چهارشنبه 17 دی 1399
در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، لوئیس سوارز که یکی از بازیکنان اصلی بارسلونا در فصول گذشته بود، از این تیم جدا شد. برای تیمی مثل بارسا که از زمان شیوع بیماری کرونا از نظر مالی ضرر کرده بود و برای جبران هزینه هایش به بودجه نیاز داشت، فروش این بازیکن با قیمتی پایین نتوانست آنطور که باید و شاید درآمد زایی کند. این معامله نشان دهنده یک تجارت بد برای بلوگرانا بود.

،بارسلونا به دلیل دستمزد بالایی که برخی بازیکنان داشتند، به دنبال خلاص شدن از پرداخت هزینه برای آن ها بود، حتی اگر این کار به معنای فروش ارزان آن‌ها باشد. چیزی که برای باشگاه ایده آل نبود هر چند که علت اصلی جدایی سوارز از بارسلونا، تماسی بود که کومان با او گرفته بود و گفته بود که دیگر او جایی در بارسا ندارد.

از طرفی لوئیس سوارز می‌توانست گل های زیادی در بارسلونا به ثمر برساند، سوارز و مسی با هم هماهنگ بودند و حضور آن ها می‌توانست کمک زیادی به بارسلونا بکند. مهاجم اروگوئه‌ای دوست صمیمی لیونل مسی بود و جدایی او خشم فوق ستاره آرژانتینی را بر انگیخت و این قضیه روی رابطه مسی با سران بارسلونا تاثیری منفی گذاشت.

اکنون سوارز یکی از بهترین گلزن های لالیگاست و عملکرد خوبی در اتلتیکو مادرید دارد، مسئله‌ای که بیان کننده‌ی یکی دیگر از ضرر های بارسلونا و در واقع اصلی ترینِ آن‌هاست.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.