پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چگونه کمیک دیجیتال بخوانیم؟

زمان ارسال : سه شنبه 7 بهمن 1399
مطالعه کمیک بوک دیجیتال چندسالیه که در سرتاسر دنیا رواج پیدا کرده و بخاطر آسان تر بودن و قابلیت حمل و جابجایی راحت تر عده زیادی از دوست داران کمیک به مطالعه دیجیتال روی آوردن. پسوند رایج فایل های کمیک بوک در دنیا CBR هستند که سیستم های خانگی یا تلفن های همراه به خودی خود نمیتونن این فایل هارو اجرا کنند و به نرم افزارهای جداگانه نیازه.

مطالعه در ویندوز
مطالعه کمیک دیجیتال در ویندوز (لپ تاپ ها و سیستم های شخصی) یکی از رایج ترین و بهترین راه های مطالعه کمیک دیجیتال هستند؛ در این پلتفرم به واسته صفحه نمایش بزرگ تر نسبت به تلفن های همراه تجربه ای بهتر و روان تر به خواننده ارائه داده میشه که خواننده میتونه بهتر از جزییات و داستان کمیک لذت ببره.
CDisplayEx (پیشنهادی)
Comical
comic CBR (افزونه مرورگر کروم)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مطالعه در اندروید
تلفن های همراه و تبلت های اندروید پرطرفدارترین و پرکاربردترین پلتفرم های قابل جابجایی حداقل در ایران هستند که میلیون ها نفر هر روزه از این سیستم عامل در تلفن ها همراه یا تبلت های خود یا حتی گجت های دیگر مثل اندروید باکس ها یا تلویزیون های هوشمند استفاده میکنند. سیستم عامل اندروید به واسطه اپن سورس بودن قابلیت تولید برنامه های زیاد با قابلیت های متنوع رو داراست که در زمینه برنامه های مطالعه کمیک هم تیم ها و شرکت های مختلف از این ویژگی استفاده کرده اند و برنامه های مختلف از برنامه ای خیلی سبک تا برنامه هایی سنگین با قابلیت های مختلف فراهم کرده اند.

comic screen
Challenger-Viewer (مناسب دستگاه های قدیمی و ضعیف)
comictrim
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مطالعه در IOS
سیستم عامل IOS سیستم عامل اختصاصی کمپانی اپل برای آیفون ها و آیپدهای این شرکته که یکی از محبوب ترین تلفن های همراه و تبلت های جهان به حساب میان و میلیون ها نفر از اونها استفاده میکنن. در اینجا برای شما تعدادی از نرم افزارهای محبوب مطالعه کمیک و مانگا در IOS رو قرار داده ایم که میتونین با استفاده از اونها از مطالعه کمیک لذت ببرین.

Readler
icomix
comics plus
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مطالعه در Mac
سیستم عامل MACos سیستم عامل اختصاصی شرکت اپله که در لپ تاپ ها و سیستم های شخصی تولیدی این شرکت استفاده میشه، این سیستم عامل در ایران فراگیری کمتری داره اما بازهم افرادی هستند که از این سیستم ها استفاده میکنند؛ برای همین تعدادی از بهترین برنامه ها برای مطالعه کمیک در MACos رو در اینجا برای شما آماده کرده ایم.

YAC Reader (پیشنهادی)
Comic CBR (افزونه مرورگر کروم)
https://speedtesting.herokuapp.com/comicviewer/ برای ویندوز
#بدون_توهین
#خنثی_نباشیم_به_قول_عزیزی:))
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.