پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

اخباری راجبه سوپر لیگ

زمان ارسال : یکشنبه 29 فروردین 1400
کمیته اجرایی یوفا در ساعات آینده شروع چمپیونزلیگ جدید را آغاز خواهد کرد و مارکا گزارش داده است که رئال مادرید و منچستریونایتد به عنوان حامیان سوپرلیگ اروپا قرار است که علیه تورنمنت جدید موضع بگیرند. در حقیقت رئال مادرید با همکاری شرکت مالی “کی کاپیتال” تلاش می کند تا پروژه سوپرلیگ جدید بسیار محرمانه پیش برود چرا که رئال می داند که یوفا به شدت با پروژه سوپرلیگ اروپا مخالف است.

البته هر چند که رئال و یونایتد سردمداران پروژه هستند اما لیورپول، ارسنال، چلسی، تاتنهام نیز از تورنمنت جدید حمایت کرده اند. باشگاه هایی نظیر پی اس جی ، بایرن و یووه ترجیح می دهند که از دور اتفاقات را دنبال کنند و البته باشگاه های دیگر از اقدام متقابل یوفا می ترسند. به هر صورت به نظر می رسد که هیچ بعید نیست که در ساعات یا روزهای آینده تاسیس سوپرلیگ اروپا اعلام شود.

ایده باشگاه های لیدر در موضوع سوپرلیگ اروپا این است که باشگاه ها و سازمان ها را متقاعد کنند که این تورنمنت ضرری به لیگ ها نمی زند بلکه قرار است که جایگزین چمپیونزلیگ شود. این در حالیست که فدراسیون ها نگران هستند که سوپرلیگ اروپا باعث شود تا درآمد حق پخش از لیگ ها کم شود و بدین ترتیب باشگاه هایی که در سوپرلیگ حضور ندارند، کم می شود و این مسئله باعث می شود که باشگاه های کوچک ضرر کنند.

این در حالیست که یوفا بارها تائید کرده است که با هر اقدامی در مورد راه اندازی سوپرلیگ مخالف است و با این مسئله برخورد شدیدی صورت خواهد داد. این در حالیست که باشگاه های بزرگ اروپا که به خاطر شیوع کرونا ضرر شدیدی داشته اند می خواهد با پروژه سوپرلیگ اروپا ضررهای مالی خود را جبران کنند.

یوفا در حال حاضر برای جذاب کردن چمپیونزلیگ به این نتیجه رسیده که مرحله گروهی حذف شود و به جایش مسابقات با 36 تیم برگزار شود که هر تیم ده بازی در مرحله اول انجام بدهد که تیم ها در لیگی با حضور 36 تیم بر اساس نتایجشان رده بندی می شوند، تیم های اول تا هشتم مسقیما به یک هشتم نهایی می رسند و تیم های شانزدهم تا بیست و چهارم با هم مسابقه می دهند در حالی که رئال مادرید و سایر بزرگان اروپا چنین تغییری را بیهوده می دانند و تصور می کنند که تاسیس سوپرلیگ با حضور 18 تا 20 تیم برتر اروپا که به صورت لیگ با هم بازی می کنند، بسیار جذاب تر است. چیزی شبیه یورولیگ بسکتبال که در حال حاضر برگزار می شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.