پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فلورنتینو پرز:«شاید بهتر باشد که چهار تیم برتر هر لیگ به سوپرلیگ برسند»

زمان ارسال : شنبه 4 اردیبهشت 1400
فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در مورد پروژه سوپرلیگ گفتگوی مفصلی با نشریه آس داشته است که فعلا بخشی از این مصاحبه منتشر شده است.

نظرتان در مورد انتقادها از این که می گفتند شایستگی های ورزشی در سوپرلیگ رعایت نشده، چیست؟” چنین حرفی صحت ندارد چون همه حرفها را دستکاری کردند. نه این پروژه علیه لیگ ها بود و نه نقشه ای برای نادیده گرفتن دیگران بود. پروژه سوپرلیگ بهترین پروژه ممکن بود و برای کمک به فوتبال برای خروج از بحران ایجاد شد. فوتبال شدیدا صدمه دیده است چرا که اقتصادش ویران شده است و باید با دورانی که در آن زندگی می کنیم، هماهنگ شویم. سوپرلیگ علیه لیگ های داخلی نیست و هدفش شناورتر شدن پول در کل دنیای فوتبال است. این پروژه برای این است که جذابیت در بازیها بیشتر شود. پروژه جدید یوفا برای چمپیونزلیگ هم راهکار این مشکل نیست چرا که پروژه جدید آنها نیز از پروژه کنونی بهتر نیست. از طرفی نمی توانیم تا 2024 منتظر بمانیم اما قطعا مشکلاتی وجود داشته اند. باید ایده ها را بررسی کنیم و با تضارب آرا به نتیجه برسیم. شاید بهتر باشد که چهار تیم برتر هر کشور در این تورنمنت حاضر شوند. نمی دانم اما باید کاری انجام شود چرا که جوان های 14 تا 24 ساله فوتبال را ترک کرده اند چرا که فوتبال در مقابل دیگر سرگرمی هایشان برایشان خسته کننده است. چهار میلیارد هوادار فوتبال در کل دنیا وجود دارند و نیمی از آنها طرفدار تیم های سوپرلیگ هستند. فوتبال یک ورزش جهانی است.”

شما گفتید فوتبال می میرد:”آمار مشخص است. شرکت KPMG اعلام کرده است. این آمار مربوط به فصل گذشته است که فقط سه ماه از کرونا رد ان در نظر گرفته شده و دوازده تیم سوپرلیگ روی هم 650 میلیون یورو ضرر کردند. برای فصل جاری پیش بینی دو تا دو و نیم میلیارد یورو ضرر می شود. بوردو اعلام ورشکستگی کرده است. یا باید به زودی کاری انجام بدهیم یا این که خیلی از باشگاه ها ورشکسته می شوند.”

چرا تیم های کوچک این قدر به پروژه شما واکنش منفی داشتند؟” هر چقدر بازیها جذاب تر و رقابتی تر باشند، پول بیشتری وارد فوتبال می شود و این به دست همه می رسد و فقط به دست تیم های معدودی نمی رسد چرا که ارزش لیگ های داخلی نیز خیلی بیشتر خواهد شد و از سویی ارقام مهمی بین تیم ها تقسیم می شود و این بخش مهمی از پروژه است.”

نگران نیستید که جو ضد رئالی در میان داوران یا علیه مدیران رئال بیشتر شود؟” در اروپای دموکراتیک چنین چیزی به ذهن کسی خطور نمی کند.”
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.