پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تعجب راپینو از حجم شایعات درباره انتقالش به اسپانیا

زمان ارسال : جمعه 12 مهر 1398
بعد از انتشارات شایعات متعدد درباره تلاش رئال مادرید و بارسلونا برای جذب مگان راپینو، کاپیتان جنجالی تیم ملی زنان آمریکا، این بازیکن گفت همه پیشنهادها را بررسی خواهد کرد ولی هنوز تصمیمی نگرفته.

بعد از انتشار شایعات متعدد درباره تلاش رئال مادرید و بارسلونا برای جذب مگان راپینو، کاپیتان جنجالی تیم ملی زنان آمریکا و برنده جام جهانی، راپینو می‌گوید از دریافت پیشنهادها خوشحال است و همه آنها را بررسی خواهد کرد ولی هنوز درباره آینده خود تصمیم نگرفته است.

شایعات درباره انتقال راپینو به اسپانیا از زمانی آغاز شد که او از علاقه‌اش به بارسلونا گفت و اعلام کرد در قلبش این باشگاه را بیشتر از هر باشگاه دیگری دوست دارد. راپینو همچنین تایید کرد که برای به پایان بردن دوران ورزشی‌اش در اسپانیا اگر پیشنهادی دریافت کند آن را بررسی خواهد کرد.

بعد از به راه افتادن طوفانی از شایعات درباره پیوستن راپینو به تیم زنان بارسلونا یا رئال مادرید او در این باره صحبت کرد و گفت از اینکه بعد از به زبان آوردن چند جمله چنین جوی درباره انتقال او به اسپانیا ایجاد شده متعجب است.

راپینو در این باره گفت:" مگر من چه گفتم؟ راستش یادم نمی‌آید چیزی گفته باشم ولی ممکن هم هست چون من بعضی وقتها حرفهایی می‌زنم. مگر من گفتم به اسپانیا می‌روم؟ منظور من این بود که مثل همیشه از همه پیشنهادها خوشحال خواهم شد و بررسی‌شان خواهم کرد. من از هر چیزی که علامت دلار کنارش باشد خوشحال خواهم شد".

کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا گفت:" ولی وضعیت جالبی است. وقتی می‌بینم این تیمها به وسط پریده‌اند و برای جذب من ابراز تمایل می‌کنند خوشحال می‌شوم. به خصوص وقتی می‌بینم تیمهای خارجی به جذب بازیکنان زن آمریکایی توجه دارند. امیدوارم این به یک روند نرمال تبدیل بشود".
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.