پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: اتلتیکو مادرید، جدیدترین مشتری ایوان راکیتیچ، هافبک نیمکت‌نشین بارسلونا

زمان ارسال : چهارشنبه 8 آبان 1398
راکیتیچ آینده‌ای در بارسا ندارد.

احتمال انتقال ایوان راکیتیچ، گزینه نقل و انتقالاتی اینتر، به اتلتیکو مادرید وجود دارد.

به گزارش مارکا، راکیتیچ یکی از بازیکنانی است که انتظار می‌رود در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو، اخبار زیادی پیرامون آینده‌اش منتشر شود. هافبک کروات و ملی پوشی که علی رغم سپری کردن پنج فصل موفق در بارسا، از امسال و با ورود فرنکی دی یونگ، به یک نیمکت نشین تبدیل شده و با توجه به اختلاف سنی دو بازیکن، می‌توان گفت تقریبا هیچ آینده‌ای در نیوکمپ ندارد. او در تابستان هم چنین چیزی را پیش بینی می‌کرد اما تصمیم گرفت پیشنهادهای نه چندان جذاب دریافتی را رد کند و در بارسا بماند.

تا امروز، پاری سن ژرمن و اینتر به عنوان مشتریان اصلی راکیتیچ مطرح شده‌اند. با این حال پای یک تیم دیگر هم در میان است؛ اتلتیکو مادرید. واقعیت این است که میگل آنخل گیل مارین، مالک باشگاه در سالیان اخیر دو تلاش ناموفق برای جذب این هافبک ارزشمند داشته است. اولی زمانی که راکیتیچ از شالکه به سویا پیوست و دومین بار زمان انتقال راکیتیچ به بارسلونا. اتلتی به این بازیکن بسیار نزدیک شده بود و می‌توان گفت به لحاظ اداری، انتقال تمام شده بود اما دست آخر، او نیوکمپ را برگزید.

حالا که راکیتیچ فاصله‌ای با ترک بارسا ندارد، اتلتی بار دیگر شرایط او را زیر نظر گرفته است. ظاهرا چند هفته پیش، نمایندگان این باشگاه با نزدیکان راکیتیچ تماس‌هایی برقرار کرده‌اند. مارکا می‌گوید راکیتیچ کاملا از ایده زندگی در پایتخت اسپانیا استقبال می‌کند اما اینتر همچنان شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن او دارد چون اولا پول نقد در اختیار دارد و دوما ایجنت راکیتیچ مدام در تماس با مدیران نراتزوری است. ادعایی که البته خبرنگاران مطرح ایتالیایی هنوز با این جدیت آن را تایید نکرده‌اند.

ناگفته نماند بارسلونا برای جامه عمل پوشاندن به بودجه تخمینی یک میلیارد و چهل و هفت میلیون یورویی‌ خود در سال مالی 2019/20، نیاز به کسب حداقل 124 میلیون یورو درآمد حاصل از فروش بازیکنانش دارد. از همین رو هیچ بعید نیست در ژانویه بارسا یک یا چند خروجی داشته باشد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.