پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پر درآمدترین ورزشکاران سال 2020 معرفی شد / بخش دوم

زمان ارسال : شنبه 10 خرداد 1399
همون طور که میدونیم و در بخش اول مطالعه کردیم، رونالدو با دریافت 105 میلیون دلار در سال دوم شد و مسی با دریافت 104 میلیون دلار در سال سوم شد، و اختلافشون یک میلیون دلاره.

اگر برید توی پست " پر درآمد ترین ورزشکار سال 2020 / بخش اول" ، میبینید که اینو نوشته : " لازم به ذکر است که دلیل اصلی کم شدن درآمد لیونل مسی که صدرنشین سال قبل بود و کریستیانو رونالدو، کم شدن دستمزد آن ها توسط تیم های شان به دلیل شیوع ویروس کرونا است."

و همون طور که میدونیم، رونالدو 12 درصد از حقوقشو به خاطر کرونا کاهش داد، ولی مسی 70 در صد از حقوقشو کاهش داد.

پس دلیل این که رونالدو درآمد سالانش از مسی بیشتر شده، همین کاهش حقوق بوده.

فاز این رئالی ها و رونالدو فن ها هم خیلی جالبه، وقتی هنوز خبر کاهش دستمزد مسی نیومده بود، میگفتن مسی پول پرسته و رحمی توی دلش نیست و کمکی نمیکنه و ... ، وقتی هم که 70 درصد از حقوقشو کاهش داد و همین هم باعث شد که در آمد سالانه مسی از رونالدو بیاد پایین تر، میان میگن که مسی با این تمدید ها، باز هم زیر رونالدوئه.

جالب اینجاست که خیلی از رئالی ها و رونالدو فن ها میگن : " یوونتوس از حقوق سالانه رونالدو کم کرد! یعنی ۱۲ درصد دستمزد کل فصل رونالدو رو قطع کرد، ولی بارسا ۷۰درصد از حقوق ماهیانه زمان کرونا رو از مسی کم کرد! که این یعنی جفتشون تقریبا به یک اندازه حقوقشونو بخشیدن ".

حرفی که میزنن درسته، اما چطور میتونن بگن که جفتشون به یک اندازه حقوقشونو بخشیدن، در صورتی که یه حساب کتاب ساده بکنید، میفهمید تقریبا مسی دو برابر بیشتر از رونالدو حقوقشو بخشیده.

اگر باورتون نمیشه ببینید:

همان طور که میدونید، رونالدو موافقت کرده تا از دستمزد سالانه خودش 12 درصد کم کنن که معادل 3.8 میلیون یورو هستش.

فرض کنیم زمان کرونا سه ماه باشه ( ممکنه بیشتر هم باشه ولی من حداقل زمان رو گفتم )، و باید توی این سه ماه، 70 درصد از حقوق مسی کم کنن. همان طور که میدونید مسی سالانه 40 میلیون یورو از باشگاه میگیره ( این هم منبع برای رئالی ها و رونالدو فن ها که نگن دروغه: https://ana.ir/fa/news/67/446241/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%88 )، که این حقوق تقسیم بر 12 بشه و بعد ضرب در 3 بشه، جوابش میشه 10 میلیون یورو، یعنی مسی توی سه ماه 10 میلیون یورو حقوق میگیره، حالا باید از این 10 میلیون یورو 70 درصدش رو ببخشه، که 70 درصد 10 میلیون یورو، میشه 7 میلیون یورو، یعنی مسی 7 میلیون یورو بخشیده.

یعنی این رئالی ها و رونالدو فن ها 3.8 میلیون یورویی که رونالدو که بخشیده رو با 7 میلیون یورویی که مسی بخشیده یکی میکنن ناموسا؟؟!!!

خوبه اختلاف مسی و رونالدو در پر در آمد ترین ورزشکار سال 2020 یک میلیون دلاره، ولی مسی 3.2 میلیون یورو بیشتر از رونالدو بخشیده، تازه ارزش یورو بیشتر از دلاره :))

این نشون میده که چقدر درآمد مسی بیشتر از رونالدوئه، با این که مسی تقریبا دوبرابر بیشتر از رونالدو حقوقشو بخشیده، ولی اختلافشون در پر در آمد ترین ورزشکار سال 2020 ناچیزه.

لیونل مسی به خاطر وظیفه انسانیتش در این لیست سوم شد، و اگر این کار رو نمیکرد، حتی میتونست در رده اول این لیست و بالا تر از فدرر قرار بگیره، ولی اول شدن چه فایده ای داره در صورتی که وظیفه انسانیت نابود بشه.

قطعا ما بارسایی ها با این کار لیونل مسی، بیشتر بهش افتخار میکنیم، و افتخار میکنیم که طرفدار چنین بازیکنی هستیم.

ولی یکی میشه مثل رونالدو، که تمام بازیکنان یوونتوس 30 درصد از حقوقشونو بخشیدن، ولی رونالدو به صورت شرم آورانه 12 درصد از حقوقش رو بخشید.

منبع بخش دوم: کاربری از سایت طرفداری

شب خوش.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.