پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فصل جادویی برای مسی!

زمان ارسال : سه شنبه 4 آذر 1399
سال 2012 همراه با خاطرات تلخ و شیرین بسیاری برای لیونل مسی بود. از دست دادن دو جام مهم با بارسلونا که می توان گفت اگر کمی خوش شانس تر بود می توانستند آنها را بالای سر ببرند. و البته شکستن رکوردهای متعدد گلزنی بدست مسی. البته فراموش نکنیم که خود مسی در مصاحبه ای گفت : " اگر گل هایم منجر به قهرمانی تیم نشوند ارزشی ندارند." اما بدون شک نمی توان آمار گلزنی فوق العاده او را نادیده گرفت.

مسی با زدن 91 گل خیره کننده ظاهر شد و نشان داد هر سال بهتر می شود. او 45 گلش را در بازی های خانگی زد و 42 گل را در زمین حریفان و 4 گل را در زمین های بی طرف. 80 گل را با پای چپ و 8 گل را با پای راست و 3 گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرد. 64 گل را از درون محوطه جریمه و 6 گل را خارج از آن زده است و 7 بار توانسته از روی ضربات ایستگاهی مستقیم دروازه حریفان را باز کند و 14 گل هم از روی نقطه پنالتی زده است. 79 گل با پیراهن بارسا و 12 گل در لباس آرژانتین. 59 گل در لالیگا و 13 گل در لیگ قهرمانان و 7 گل در بازی های دوستانه و در جام حذفی اسپانیا و جام باشگاه های جهان هر کدام 5 گل و در سوپرکاپ اسپانیا 2 گل زده است.

مسی مجموعا از 91 گلش 55 تا را با دریافت پاس گل زده است که در این میان سسک فابرگاس 6 پاس و ژاوی 5 پاس و اینیستا 8 پاس به او داده اند. و اینیستا و الکسیس به ترتیب با دادن 8 و 7 پاس گل بیشترین پاس گل را به اعجوبه آرژانتینی داده اند.

مسی بیشترین گل ها را به به مالاگا و بایر لورکوزن زده است. او دروازه هرکدام را 6 بار باز کرده است. در میان تیم های اسپانیایی اوساسونا , بتیس , والنسیا , بیلبائو , زاراگوزا , لوانته , رایووایکانو , اسپانیول و رئال مادرید همگی 4بار تور دروازه شان بوسیله مسی به لرزه در آمده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.