پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زندگی نامه کوین دیبروین! (بخش 2)

زمان ارسال : دوشنبه 13 بهمن 1399
او در سپتامبر ۲۰۱۶ دو بار به عنوان “بهترین بازیکن مسابقه” معرفی شد و فصل نسبتاً خوبی داشت. در ژانویه سال ۲۰۱۸ ، منچسترسیتی اعلام کرد که آنها تا سال ۲۰۲۳ کوین را نگه می دارند و قراردادشان را با او تمدید کرده‌اند.

در مورد فوتبال ملی او، شایعه شده بود که کوین با توجه به اینکه مادرش یک زن انگلیسی تبار بود در تیم ملی انگلیس بازی خواهد کرد. اما او بلژیک را انتخاب کرد و اولین بازی ملی خود را برای بلژیک در یک بازی دوستانه مقابل فنلاند در سال ۲۰۱۰ انجام داد. قبل از ورود نهایی به تیم ارشد، وی در تیم‌ نوجوانان کشورش بازی کرده بود.

در ماه مه ۲۰۱۴، او به جز اولین بازیکنانی معرفی شد که برای جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شده‌اند و در اولین بازی تیمش برابر الجزایر، کوین به عنوان “بهترین بازیکن مسابقه” انتخاب شد. او همچنین در یورو ۲۰۱۶ در یوفا عضو تیم ملی شد. تیم ملی او عملکرد ضعیفی داشت و در مراحل اولیه خودش حذف شد.

زندگی خصوصی کوین دی بروین:

کوین دی بروین از سال ۲۰۱۴ با دختری به نام میشی لاکروایکس وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۶ صاحب یک فرزند پسر شدند. بعد از تولد فرزندشان انها در ژوئن سال ۲۰۱۷ با هم ازدواج کردند. ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۸ پسر دوم آنها به دنیا آمد.

کوین به خاطر خلق و خوی تندی که دارد (زود از کوره بیرون می‌رود، چه داخل زمین و چه بیرون از زمین) معروف است. در سال ۲۰۱۳ طبق یک گزارش گفته می‌شد که دوست دختر قبلی کوین در آن زمان به او خیانت کرده و با یکی از هم تیمی‌های او، تیبات کورتویز وارد رابطه شده و کوین در یکی از جلسات تمرینی به شدت به هم تیمی خود حمله کرده بود اما بعدا با هم آشتی کردند.

کوین در زمان کودکی به طور گسترده سفر میکرده است و عشق او به یادگیری زبان‌های جدید باعث شد که وی به زبان‌های فرانسه، هلندی، انگلیسی و آلمانی مسلط باشد. زبان مادری او هلندی است.

اکتبر سال ۲۰۱۴ کتاب زندگی‌نامه او توسط بورجروف و لمبرایت منتشر شد.

کوین سفیر بازیهای المپیک ویژه سال ۲۰۱۴ بود که در آنتورپ برگزار شد و از طریق حساب شخصی اینستاگرام خود درگیر یک تبلیغات جنجالی شد. با استفاده از این شعار (به زبان هلندی): “آیا اگر این شکلی بودم ، هنوز هوادار من بودی؟” ، دی برواین شبیه فردی با سندرم داون به تصویر کشیده بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.