پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوختن سوزش سه

زمان ارسال : پنجشنبه 17 بهمن 1398
به گزارش "ورزش سه"، آینده لیونل مسی در بارسلونا مبهم به نظر می رسد. مسی تمام دوران فوتبالش را در بارسا حضور داشته اما مشخص نیست که آن را در همین باشگاه تمام خواهد کرد یا خیر.
پس از اتفاقات اخیر به نظر می رسد که مسی به جدایی از بارسا بیشتر از همیشه فکر می کند. او تابستان 2019 بی تاب ملحق شدن نیمار به بارسا بود که این اتفاق رخ نداد. مسی معتقد بود بهترین راه برای بازگشت بارسا به عنوان شانس اول قهرمانی اروپا جذب نیمار است اما بارسلونا گریزمان را به خدمت گرفت و دیگر بودجه ای برای جذب نیمار وجود نداشت.
در یکی دو روز گذشته نیز تنش با اریک آبیدال و پاسخ اینستاگرامی به ادعای او باعث شد تا شرایط برای مسی در بارسا پیچیده تر از گذشته شود. در حالی که به نظر می رسید سران باشگاه آبیدال را برکنار کنند اما در نهایت تصمیم بر حفظ او شد.
امروز گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که با توجه به شرایط متزلزل مسی در بارسا، 5 باشگاه آماده به خدمت گرفتن او هستند. قرارداد مسی با بارسا تا پایان ژوئن 2021 اعتبار دارد و او با توجه به بندی در قراردادش، همین تابستان می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگر شود.
منچسترسیتی، پی اس جی، منچستریونایتد، اینتر و یوونتوس تیم های خواهان مسی هستند. هر 5 باشگاه می دانند که دستمزد مسی چیزی بین 50 تا 85 میلیون یورو در سال خواهد بود. طبق ادعای این نشریه، سیتی بیش از دیگر تیم ها شانس برای جذب مسی خواهد داشت. حضور پپ گواردیولا و نیز تیکی بگریستین مدیر ورزشی اسپانیایی سیتی می توانند در انتخاب مسی تاثیرگذار باشند.
از سوی دیگر بارسلونا می داند که در صورت از دست دادن مسی چه برنامه ای پیاده کند. آنها قصد جذب نیمار و لائوتارو مارتینز را دارند. نیمار جانشین مسی خواهد شد و مارتینز نیز جانشین لوئیس سوارز که به سال های پایانی حضورش در بارسا نزدیک می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.