پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های جوردی البا پس از بازی با الاوس و دلیل ضعف دیونگ

زمان ارسال : دوشنبه 4 بهمن 1400
جوردی البا بازیکن بارسلونا پس از بازی با الاوس درمورد اهداف بارسا و بازی های گذشته و انتقادات نسبت به خودش توضیحاتی داد.
درمورد بازی گفت:
« پیروزی مهمی بود و حس خوبی دارم. معتقدم باید موقعیت‌های گل بیشتری خلق کنیم. امشب تیم مسلط میدان بودیم ولی واقعیت این است که شانس گل زیادی نداشتیم. تیمی با بازیکنان باکیفیت هستیم و باید بهتر کار کنیم. پس از شکست از بیلبائو در کوپا دل ری واکنش خوبی نشان دادیم ولی خوب، باید امشب زودتر به گل می‌رسیدیم و کار به دقایق پایانی نمی‌کشید.»

انتقادات:
«‌اولین بار نیست که از من انتقاد می‌شود. آن‌ها را می‌پذیرم چون در شرایط بدی هستیم و همیشه بازیکنان قدیمی و با تجربه در چنین وضعیتی سیبل انتقادات می‌شوند. برابر بیلبائو بد بودیم و این را قبول دارم ولی برابر رئال با اینکه باختیم، حس یک تیم بازنده را نداشتیم. متاسفانه وقتی خوب بازی می‌کنیم کسی از من یاد نمی‌کند ولی به وقت شکست‌ها همه از من نام می‌برند. طبیعی است و این را می‌پذیرم. 32 ساله‌ام ولی در خودم انرژی کافی را می‌بینم. هر بازیکنی روز خوب و بد دارد.»

اهداف بارسا:
« برای قهرمانی لالیگا تلاش می‌کنیم، هرچند باید واقع‌بین بود. کارمان بسیار سخت است ولی کسب سهمیه را کاملا در دسترس می‌بینم.»

البا دربازی با الاوس عملکرد خوبی داشت روی تک گل تیمش تأثیر گذار بود و نمره 7.0 را گرفت.

دلیل ضعف دیونگ:( نقل از دی بوئر)
رونالد دی بوئر ستاره سابق تیم ملی هلند و بارسا معتقد است فیکس بازی کردن سرخیو بوسکتس باعث شده تا دی‌یونگ نتواند همه توانایی هایش را بروز دهد. او به مارکا گفت:« فرانکی همچنان برای بارسا بازیکن مهمی است ولی الان تصور می کنم در زمین با احتیاط حرکت می کند و جسارت لازم را در شکل بازی اش نمی بینم. او توانایی هایش واقعی خودش را نشان نمی دهد و احساس می کنم اعتماد به نفسش تا حد زیادی تحلیل رفته است. تغییر مربی و رفتن کومان هم نمی تواند بی دلیل باشد اما معتقدم بیش از هر چیزی حضور ثابت سرخیو بوسکتس است که به دی‌یونگ ضربه زده چون هر دو هم پست هستند. اشتباه نکنید، من همیشه عاشق سبک بازی بوسکتس بوده ام ولی او در سال های پایانی فوتبالش است و من اگر جای ژاوی باشم، پست شماره شش را به دی‌یونگ می دهم. بوسکتس در پستی بازی می کند که منطقه مهمی است ولی او دیگر بازیکن سابق نیست و افت او به تیم و بازیکنان کناری‌اش مثل دی‌یونگ هم ضربه زده است. با دی یونگ، پدری، گاوی و نیکو، بارسا خط هافبکی باورنکردنی خواهد داشت.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.