پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

✴به مناسبت تولد ریوالدو؛ اعجوبه ای با پاهای پرانتزی که بر بام فوتبال جهان ایستاد!

زمان ارسال : یکشنبه 31 فروردین 1399
*باز هم داستان تکراری فقر فوتبالیست های برزیلی و رسیدن آن ها به بالاترین جایگاه در فوتبال*



♠سکانس اول: استعداد ناب برزیلی
ریوالدو نمونه یک استعداد خدادادی در فوتبال است. بازیکنی ناب که می بایست از نمایش هایش در زمین فوتبال نهایت لذت را برد. او تمام خصوصیات یک فوتبالیست برزیلی درجه یک را در وجودش داشت. دریبل های محشر در کنار شوت های ناگهانی و ضربات ایستگاهی مواج از او یک بازیکن کلاس جهانی ساخته بود. با وجود پاهای پرانتزی، با استایل خاص دویدن و پاهای کوتاه و بلندی که داشت ریوالدو یک هنرمند بود و هر بیننده ای را محو حرکات بی نظیرش میکرد. او یک بازیکن پست ۱۰ با دیدی بسیار وسیع بود. یک نابغه تمام عیار که با توپ جادو می کرد. بینش عالی، دقت پاس های مثال‌زدنی و کنترل توپ های بی‌نظیر، ریوالدو را در نهایت به یکی از برترین هافبک های تاریخ فوتبال تبدیل کرد.


♥سکانس دوم: لحظات رویایی در بارسلونا
بهترین و رویایی ترین لحظات باشگاهی ریوالدو در باشگاه بارسلونا رقم خورده است. او در این باشگاه یک سوپر استار بود و با فوتبال دلنشین خود استادیوم را به وجد می آورد. او پنج فصل بی نظیر را در این تیم گذراند و موفق به فتح جام ها و عناوین فردی ارزشمندی شد. از بهترین لحظات او در لباس آبی و اناری می توان به دبل او در بازی مرحله گروهی فصل ۹۹-۹۸ در برابر منچستر یونایتد و پیتر اشمایکل اشاره کرد. در بازی ای که ریوالدو یکی از برترین بازی های دوران فوتبالش را انجام داد و حتی موفق به زدن گل به صورت آکروباتیک به اشمایکل شد.

اما بهترین گل و حساس ترین لحظه ریوالدو در بارسلونا، به آخرين بازی فصل لاليگا درمقابل والنسيا که به علت حساسیت بالای تصاحب جایگاه چهارمی برای حضور در لیگ قهرمانان بود، مربوط می شود. در بازی ای که تا دقیقه ۹۲ با نتیجه مساوی در جریان بود، بازیکنان بارسا که نتیجه را از دست رفته می دیدند بازی مستقیم را در دستور کار قرار داده و در دقیقه ۹۲ توپ را به زمین والنسیا ارسال کردند. توپ در هوا به ریوالدو رسید و او بدون لحظه ای درنگ با یک استپ سینه و یک قیچی برگردان عجیب و استثنایی از پشت محوطه دروازه کانیزارس را فرو ریخت. بارسلونا به لطف این گل استثنایی ریوالدو در آن فصل، جايگاه چهارمی والنسيا را تصاحب کرد.

ریوالدو در بارسلونا موفق به زدن 130 گل در تمامی رقابت ها برای این تیم شد. آماری که برای یک هافبک بسیار عالی و چشم گیر است. او همچنین موفق به کسب ۲ لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپر کاپ همراه با این تیم شده است.


♣سکانس سوم: مرد سال فوتبال جهان
درخشش خیره کننده ریوالدو در سال ۱۹۹۹ باعث شد که او برنده توپ طلای فیفا شود. ریوالدو در این فصل موفق شد به همراه بارسلونا مقام اول لالیگا را کسب کند و با ۲۹ گل زده که ۲۴ گل آن در لالیگا بود بعد از رائول گونزالس در جایگاه دوم برترین گلزنان لالیگا قرار گیرد. نمایش های خیره کننده آن فصل ریوالدو محدود به آمار نبود و توانست ریوالدو را تا مرز یکی از برترین هافبک های تاریخ فوتبال بالا بکشد.


♦سکانس چهارم: قهرمانی جهان با برزیل
ریوالدو به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال برزیل شناخته می شود. بازیکنی که در جام جهانی ۲۰۰۲ با درخشش خود و با ۵ گل زده در کنار زوج مخوف خود رونالدو نازاریو برزیل را به مقام قهرمانی جهان رساند. برزیل در دیدار فینال با دو گل رونالدو، آلمان و الیور کان را مغلوب کرد و بسیاری از رسانه ها روی درخشش رونالدو در بازی فینال مانور می دادند. در حالی که ریوالدو با موقعیت سازی های خود، روی هر دو گل رونالدو در فینال تاثیر داشت. یکی از ارکان بزرگ قهرمانی برزیل در این جام بود. او ۳۴ گل در بازی های ملی برای تیم ملی برزیل به ثمر رساند که آماری بسیار عالی برای یک هافبک است.


Ⓜمنبع: طرفداری/ کاربر "MASOUD REALI"

✔دوستان ریوالدو و ژاوی به عنوان کارشناس برای یکسری برنامه های تلویزیونی کار میکنن (البته ژاوی کارشناس ثابت نیست ولی زیاد دعوت میشه به عنوان مهمان برنامه) پس انقدر بهشون گیر ندید که چرا انقدر مصاحبه میکنن چون پولشو میگیرن؛ به اسطوره هامون احترام بزارید.


⛳باکلیک روی منبع از پست "تاجداران فوتبال؛ مروری بر معروف ترین بازیکنانی که هواداران به آن ها لقب پادشاه داده اند." دیدن کنید.


#بدون_توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.