پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭐به مناسبت تولد کاکا: ستاره ها هرگز نمی میرند! "بخش دوم"

زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399
⛳باکلیک روی منبع از بخش اول این مطلب دیدن کنید.


در ژانویه 2009 خبر هایی پخش شد که منچسترسیتی به دنبال کاکا است آن هم با قیمت 100 میلیون یورو. کاکا گفت:"من در میلان بزرگ شده ام و آرزوی کاپیتانی تیم را دارم." کمی بعد تر اما اینگونه گفت:" اگر میلان بخواهد من را بفروشد باید بشینیم و صحبت کنیم." هواداران جلوی درب باشگاه و خانه کاکا تجمع کردند و شعار دادند و از او خواستند در میلان بماند. در نهایت مشخص شد که کاکا میلان را ترک نخواهد کرد اما این ابتدای کار بود.

در اوایل جون 2009 خبری پخش شد که پرز که تازه رییس رئال مادرید شده بود، پیشنهاد 68.5 میلیون یورویی را به سران میلان برای کاکا تحویل داده است. گالیانی دیگر مانند سال های قبل صحبت نمی کرد او می گفت باشگاه مشکلات مالی دارد. در نهایت در 8 جون انتقال کاکا به رئال مادرید قطعی شد. اولین گل رسمی اش برای لوس بلانکو را در 23 سپتامبر و در جریان پیروزی 2 بر 0 مقابل ویارئال به ثمر رساند. در آگوست 2010 خبر های خوبی از تریبون باشگاه رئال به گوش هواداران نرسید. زانو چپ کاکا به تیغ جراحان سپرده شده است. او 4 ماه از میادین دور است. شاید همین مسئله سرچشمه عدم موفقیت ستاره فوتبال برزیل در رئال مادرید شد. در 3 ژانویه 2011 و پس از 8 ماه دوری در دقیقه 77 بازی با ختافه به دستور ژوزه مورینیو به جای کریم بنزما وارد زمین شد. در مارس 2011 بازهم زانوی لعنتی که گویا با او شوخی اش گرفته بود، دست به شوخی زد. کاکا از سندروم لیتیبال رنج می برد و به همین خاطر چند هفته ای از میادین دور بود.

در 4 دسامبر 2012 با گلزنی در مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا به بهترین گلزن برزیلی تاریخ این مسابقات تبدیل شد. بعد از آن بازی کاکا گفت:" این گل بسیار مهمی برای من بود." در آگوست 2013 و در طی یک نامه در توییترش از هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد و به 4 فصل حضورش در پایتخت اسپانیا پایان داد. وی 32 گل زد و 32 پاس گل در این تیم ساخت.

در جام کنفدراسیون های 2009 شماره 10 خاص سالسائو را بر تن کرد و قهرمان مسابقات شد و توپ طلا تورنمنت را نیز برد. جام جهانی 2010 برای او خوب پیش می رفت تا اینکه در بازی با ساحل عاج دو کارت زرد گرفت و از بازی اخراج شد و جام جهانی برایش به پایان رسید و جام جهانی 2014 را نیز از تلویزیون تماشا کرد. در این اثنا چند بار به تیم ملی دعوت و چند بار دعوت نشد گویا مربیان برزیل نمی دانستند با او چه کنند. در مدت اخیر کاکا به تیم ملی دعوت شده است. بازیکنی که از او گذشتن سخت است حتی در 34 سالگی.

در سپتامبر 2013 به جایی که در آن بزرگ شده بود، به میلان، بازگشت. شاید به خانه ابدی اش. در آنجا رویایش محقق شد و باشماره 22 لطیفش، شد کاپیتان روسونری. در 7 ژانویه 2014، صدمین گلش را برای قرمز های شهر میلان به ثمر رساند. در تابستان 2014 خبر رسید که کاکا رفتنی است. کی ؟ در ژانویه 2015. به کجا؟ اورلاندو سیتی. بله هنوز تمام نشده است. حال کاکا باید کوله بار می بست و می رفت. می رفت تا در قاره ای دیگر مردم را با گل هایش شاد کند. کاکا در ابتدا به سائو پائولو قرض داده شد. جایی که خاظرات دوران کودکیش با فوتبال عجین شد. او این انتقال را خوشحال کننده خواند؛ کاکا در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۷ با وجود داشتن پیشنهادهایی از سائو پائولو و میلان بازنشستگی خود را اعلام کرد؛ همچنین وی از علاقه‌اش برای کار کردن به عنوان مدیر ورزشی خبر داد.

در دسامبر 2005 او با کارولین چلیکو ازدواج کرد و حاصل آن ازدواج دو فرزند است. در سال 2015 این دو نفر در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که از هم جدا شده اند. در آپریل 2012 کاکا اولین ورزشکاری شد که توییترش بیش از 10 میلیون دنبال کننده داشت. او پنجمین ورزشکار پر بازدید در شبکه های اجتماعی است. در نهایت جمله معروف کاکا در سن 12 سالگی را بیان می کنیم تا حسن ختامی بر نگاهی گذرا به زندگی این هافبک دوست داشتنی تاریخ فوتبال برزیل باشد.

"من باور دارم که این ایمان است که باعث رخ دادن اتفاق های خوب و بد می شود."

ستاره ها هرگز نمی میرند ولی مدتی از چشم ها دور می مانند مانند یک شهاب سنگ.


✔ریکاردو کاکا متولد 22 آپریل سال 1982 در برزیل است.



Ⓜمنبع: طرفداری/ کاربر "روزبه جاریانی" با اندکی به روزرسانی متن.


#بدون_توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.