پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

〽️ بررسی مفصل فنی پیرامون معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو؛ یوونتوس و بارسلونا چه چیزی را به دست می آورند؟ "ایستگاه تاکتیک قسمت دوم آرتور ملو؛ بخش اول"

زمان ارسال : شنبه 14 تیر 1399
✴سرانجام معاوضه پر سر و صدای آرتور ملو و میرالم پیانیچ نهایی شد تا یوونتوس و بارسلونا دو هافبک میانی مهم را میان یکدیگر جا به جا کنند.

از لحاظ اقتصادی و فنی این معاوضه ابعاد مختلفی دارد. در این یادداشت به طور ویژه و مفصل ابعاد فنی این معاوضه را مورد بررسی قرار می دهیم. هواداران یوونتوس و بارسلونا در سراسر دنیا در حال محاسبات گوناگون هستند تا مشخص کنند تیمشان از این معاوضه ضرر کرده و یا سود برده است؛در قسمت اول به حضور میرالم پیانیچ در بارسلونا پرداختیم که میتوانید آن را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://barcanews.org/user/aref/post/53588/

در این قسمت حضور آرتور ملو را در یوونتوس بررسی می کنیم.✴


آیا آرتور ملو مهره گمشده یوونتوس در خط میانی است؟ پاسخ منفی است. اما آیا آرتور ملو می تواند مهره ای مفید در خط میانی یوونتوس باشد و سطح کیفی تیم را افزایش دهد؟ پاسخ اینجا مثبت است. آرتور تقریبا در تمامی دوران حرفه ای خود چه در سری آ برزیل و چه در لالیگا اسپانیا به عنوان هافبک میانی در نقش «Shuttler» به میدان رفته است.(توضیح مفصل فنی پیرامون این نقش در لینک زیر)
https://b2n.ir/981143

هافبک های میانی در این نقش بازیکنانی هستند که در فازهای مختلف انتقال نقش کلیدی را ایفا می کنند و اهرم اصلی تیم در این زمینه محسوب می شوند. چنین بازیکنانی باید در حمل و حفظ توپ بسیار توانا باشند، سرعت خوبی داشته باشند و از درصد پاس صحیح بسیار بالایی نیز برخوردار باشند. هافبک های میانی در این نقش باید همچون فنر عمل کنند و در شرایط مختلف باز و بسته شوند. توپ را از بازیکن حاضر در پست «Holding midfielder» (توضیح مفصل فنی پیرامون این پست در لینک زیر) دریافت کنند و خیلی سریع آن را به یک سوم تهاجمی حریف به شکل سالم و با کیفیت منتقل کنند و یا اینکه به محض از دست رفتن توپ در بالای زمین خیلی سریع همچون فنر بسته شوند و با توجه به رویکرد تیم، در پروسه بازپس گیری توپ شرکت کنند.
https://b2n.ir/344504

آرتور ملو تقریبا در تمامی دوران حرفه ایش یک هافبک میانی در این نقش بوده است. برای اینکه بهتر ویژگی آرتور را در این نقش و کاربردش را درک کنید، باید ابتدا رو به مطالعه و تحلیل داده های فنی پیشرفته بیاوریم. فوتبال مدرن در عصر داده های فنی پیشرفته قرار دارد. داده های پیچیده ای که مطالعه و تحلیل درست آن ها بیش ترین نقش را در تصمیمات فنی سرمربیان ایفا می کند. برای پی بردن به آن چه آرتور در زمین مسابقه ارائه می دهد، به مطالعه و تحلیل چهار داده فنی پیشرفته می پردازیم. این داده های فنی پیشرفته را در قسمت اول یادداشت به طور خلاصه معرفی کرده بودیم و در این قسمت نیز به معرفی یک داده فنی پیشرفته جدید می پردازیم.

داده فنی پیشرفته «Progressive Distance» یک داده بسیار کلیدی و مهم برای تحلیل کیفیت هافبک های میانی در نقش «Shuttler» است. همان طور که گفتیم چنین هافبک هایی نقش فوق العاده مهمی در فاز های مختلف انتقال ایفا می کنند و یکی از این فازهای مهم، انتقال از دفاع به حمله است. این داده فنی پیشرفته به ما کمک می کند تا کیفیت یک هافبک میانی را در این مسئله ارزیابی کنیم. این داده فنی پیشرفته به ما می گوید که یک بازیکن در طول 90 دقیقه چه اندازه توپ را از طریق ارسال پاس و یا حمل آن، رو به جلو و در راستای دروازه حریف انتقال داده است. دقت کنید که هر انتقال توپ و یا حمل توپی در این داده فنی محاسبه نمی شود و حتما باید این انتقال توپ رو به جلو و در راستای دروازه حریف باشد.

حالا به تصویر زیر دقت کنید که نمودار آرتور از حیث...

❇برای مشاهده ادامه مطلب به صورت توضیحات متنی-تصویری روی قدیمی ترین ها در کامنت کلیک کنید.❇


⛳باکلیک روی منبع از بخش دوم مطلب دیدن کنید. (ابتدا باید مطالب موجود در کامنت هارا مشاهده و سپس ادامه آن را در بخش دوم بخوانید.)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.